kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مطمئن هستم با شروع کار دولت انقلابی آقای رئیسی در آینده‌ای نزدیک طعم شیرین مدیریت جهادی را همگی خواهیم چشید و مردم خواهند گفت کاش 4 سال زودتر به تصمیم امروز خود می‌رسیدند و چنین دولتی را بر سر کار می‌آوردند.
3356---0919
* کاش قانون اجازه می‌داد و با انتخاب آقای رئیسی به ریاست جمهوری ایشان بلافاصله دولت را تشکیل می‌داده و شروع به کار می‌کرد. دولت ناکارآمد و تنبل روحانی در این فاصله 45 روزه تا نیمه مرداد ماه چه گلی می‌خواهد سر کشور و مردم بزند که تا حال نزده است؟
7345---0919
* عدالت‌طلبی و فساد ستیزی آقای رئیسی در قوه قضائیه موجب شد مردم در انتخابات ریاست جمهوری به ایشان اعتماد بکنند و پیروز این رقابت بشوند. بسیار امیدواریم به این که با تشکیل دولت انقلابی این اعتماد ماندگار شود.
9011---0917
* دولت از مدت‌ها قبل از انتخابات و الان هم بعد از انتخابات کشور را به حال خود رها کرده و شاهد هرج و مرج اقتصادی و فشار معیشتی به مردم هستیم. به طور مرتب قیمت‌ها افزایش می‌یابد و مسئولین هم غیر از تماشا کاری نمی‌کنند. در این بین مردم بیچاره چه بکنند؟
8949---0912
* زمین سوخته‌ای را که این دولت با تعطیل کردن کارخانه‌ها و آمار بالای بیکاری در کشور تحویل دولت جدید می‌دهد در نزد خداوند بی‌جواب نمی‌ماند. همه این کم‌کاری‌ها و سوء مدیریت‌های آنان وبال گردنشان خواهد شد.
2965---0918
* نیروهای انقلابی که در دولت جدید به کارگیری خواهند شد باید برجام هسته‌ای را که در دولت آقای روحانی حاصل آن خسارت محض برای کشور بوده در این دوره به سرانجام روشن و مفید به حال کشور تبدیل کنند و این کار شدنی است.
0475---0918
* یکی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب گویا در اثر شوک انتخابات دچار ضربه مغزی شده است. او گفته است که برجام باید احیاء بشود هر چند آمریکا آن را اجرا نکند!
0049---0911
* آمریکا، انگلیس، کشورهای اروپایی دنباله‌رو، صهیونیست‌ها، آل‌سعود، ضدانقلاب داخل و خارج، کارشکنان دولتی و مدعیان اصلاح‌طلبی جملگی نتوانستند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی باز دارند و سیلی سختی از مردم خوردند! آفرین و صد آفرین و هزاران آفرین به این ملت فهیم و با بصیرت.
7594---0910
* دلیل کاهش مشارکت را باید دولت و دولتمردان آقای روحانی جواب بدهند که در این 8 سال به طور روزافزونی با سوء مدیریت‌های خود موجب دلسردی مردم از انتخابات شدند. هرگز آنان را نخواهیم بخشید. خداوند هم از حق‌الناس نخواهد گذشت.
6810---0911
* ضمن تبریک به آقای رئیسی که با رأی قاطع به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور برگزیده شدند انتظار داریم که در مراسم تحلیف از برگزاری مراسم با هزینه‌های میلیاردی مشابه آنچه در تحلیف دولت کنونی صورت گرفت پرهیز شود و فرهنگ انقلابی را با پرهیز از حیف و میل بیت‌المال و صرفه‌جویی به رخ جریان اشرافیت‌گرا بکشند.
مرتضی- تهران و قاری
* امثال آقای روحانی که از عقلانیت یا خرد جمعی در مقابل دشمنی‌های آمریکا صحبت می‌کنند تا به حال فقط هزینه‌های آمریکا را کم کرده‌اند و الا دشمنی‌ها همیشه بوده است.
8857---0992
* افزایش پی‌درپی و بی‌رویه قیمت کالاهای پلاستیکی و فلزی در حالی که مواد اولیه آنها در داخل کشور تولید می‌شود توجیه‌پذیر نیست. چه معنا دارد که قیمت یک جفت دمپایی ساده پلاستیکی به 75 هزار تومان افزایش پیدا کند؟
8949---0912
* در اخبار آمده بود خودروهای توقیف‌شده از سال 99 به قبل رسوبی محسوب شده و مالکان آنها می‌توانند با برخوردار شدن از یک‌سری تسهیلات برای ترخیص خودروهای خود اقدام نمایند. بنده برای ترخیص ماشین خود به اداره ترخیص منطقه پاکدشت مراجعه کردم ولی همکاری و مساعدت نکردند. بنویسید ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌هایی که به آنها عمل نمی‌شود چه فایده‌ای دارد؟
ولی‌خانی
* به عنوان یک فرهنگی با 32 سال سابقه و مدرک دکتری عرض می‌کنم که طی 8 سال اخیر دولت تدبیر یک‌بار با فرهنگیان جلسه برگزار نکرده است. حال چه شده که نوبخت در این ماه پایانی با جلسات متعدد با اساتید دانشگاه‌ها، حقوق کلان در نظر می‌گیرد و برای دولت بعد هزینه می‌تراشد ولی برای فرهنگیان از این بذل و بخشش خبری نیست؟!
1382---0915
* در شهرستان بیجار از توابع استان کردستان خانه‌های زیادی خالی نگه داشته شده‌اند. چرا از این منازل مالیات گرفته نمی‌شود؟ با چند برابر شدن قیمت مسکن و اجاره‌ خانه بسیاری از خانواده‌ها متلاشی شده‌اند. چه کسی پاسخگو است؟
4605---0918
* با توجه به گسترش شهرها و جمعیت کشور لازم است نانوایی‌ها در ایام تعطیل و به‌ویژه جمعه به صورت گردشی و... به پخت نان اقدام نمایند. در برخی شهرها مثل مشهد مقدس اکثر نانوایی‌ها در روز جمعه تعطیل هستند و مشکلات زیادی برای مردم به وجود می‌آید.
2830---0905
* با توجه به گرمای هوای اکثر نقاط کشور مسئولین امر رانندگان اتوبوس‌های شرکت واحد را الزام نمایند که کولرهای خود را برای این حجم مسافرین روشن کنند.
1154---0937
* چرا باید دانشجویانی که به‌دلیل عدم علاقه به رشته‌های پذیرفته شده از ثبت‌نام و تحصیل انصراف می‌دهند نتوانند سال بعد در آزمون کنکور شرکت بکنند. درخواست داریم در این قانون تجدیدنظر صورت گیرد.
8495---0911
* سوءمدیریت‌ها، ترک فعل‌ها و بی‌تحرکی دولت آقای روحانی در تاریخ سیاسی کشورمان ثبت و ماندگار خواهد شد و آیندگان از این مقطع از انقلاب به‌عنوان زمانه برباد رفتن فرصت‌ها یاد می‌کنند و افسوس خواهند خورد.
2143---0913
* سخنی مشفقانه با رئیس جمهور! مردم از کسوت شما انتظار خاصی داشتند ولی شما هیچ توجهی به این انتظارات نداشتید. وعده‌های خلاف از هر مدیری زشت است اما از کسی که ملبس به این لباس است زشت‌تر است. امید است در این روزهای پایانی از این بابت از مردم عذرخواهی کنید.
دولابی
*دولت جدید ان‌شاءا... با کار اساسی مشکل کولبرها، سوخت‌برها و... را حل کند. اگر شغل مناسبی باشد کسی دنبال کار پرخطر نمی‌رود.
0685---0916