kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* بی‌اثر کردن تحریم‌ها یعنی مثل رهبر حکیم خود از تولید داخلی مثل واکسن ساخت داخل بهره ببری که دشمن مجبور شود تحریم را در این حوزه لغو کند نه اینکه دایم به او باج بدهی و او پیشروی کند و تو عقب بروی. تیم دیپلمات ایرانی در وین بدانند اگر ایران مقتدر نباشد باید باج داد.
8853---0912
* یکی از مهم‌ترین عوامل فسادهای اقتصادی شرکت‌های بزرگ دولتی هستند که به هیچ دستگاهی پاسخگو نیستند و نظارتی روی عملکرد آنها وجود ندارد. این شرکت‌های زیان‌ده باری روی دوش مردم بیچاره شده‌اند. امیدواریم در دولت جدید برای جلوگیری از هدررفت پول بیت‌المال توسط این شرکت‌ها فکری بشود.
4065---0913
* ان‌شاءالله آقای رئیسی با دولت انقلابی به معنای واقعی خود اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در کشور پیاده و عملیاتی خواهد کرد و آن روز همگان خواهند دید که تحریم‌های آمریکا علیه ایران جوکی بیش نیست.
0049---0911
* آقای رئیسی! مادامی که غارتگران بیت‌المال و کسانی که برای نجومی‌بگیران شناسنامه ذخیره نظام صادر کردند در این نظام جا خوش کرده‌اند، اجازه نخواهند داد شیرینی تلاش‌های شما کام مردم را شیرین کند. لذا در اولین فرصت هر آنچه از بیت‌المال بلعیده‌اند از حلقومشان خارج کنید و راه فرار آنها را ببندید.
سیدطباطبایی
* کاسبان برجام به ملحق شدن یک آدم‌کش حرفه‌ای به نام بایدن به برجام دل خوش کرده‌اند تا برای حل مشکلات کشورمان آستین بالا بزند! حمله هوایی جنایتکارانه 1400/4/7 به کشور عراق و سوریه که چند کودک را نیز به خاک و خون کشید به دستور مستقیم بایدن جلاد بود. شما را به شرفتان این لاشه بدبوی برجام را از کشور بیرون بیندازید. دیگر کافی است.
نیک‌نام
* روزنامه اعتماد از زبان یکی از قلم به دستان اصلاح‌طلب نوشته برجام باید احیا شود هرچند آمریکا آن را اجرا نکند. شما بفرمایید به صاحب این فکر عقب‌مانده و روزی‌نامه‌ای که این مطلب را چاپ کرده چه باید گفت؟ ما مردم عادی، این‌گونه موضع‌گیری‌ها را مزدوری بیگانگان می‌دانیم.
2770---0912
* آمریکا برجام را پاره کرد و از آن خارج شد ولی ما کاسه داغ‌تر از آش شده‌ایم و اصرار داریم که تشریف بیاورید و دوباره ما را نقره‌داغ کنید! کدام عاقلی چنین کاری را با یک موجود شیطان‌صفت می‌کند؟!
8870---0912 و 3949---0912
* از تلاش 95 ماهه دولت تدبیر برای به کرسی نشاندن برجام و بهره‌مندی غرب از مواهب آن و قفل کردن اقتصاد کشور تقدیر و تشکر می‌کنیم. فقط لطفا در این یک ماه باقیمانده دست از سر این برجام بدفرجام بردارند.
6455---0910
* یقه این دولت بابت بدهی سنگینی که برای مردم بالا آورده باید گرفته شود. ملاحظات را کنار بگذاریم. هر مسئولی که مرتکب تخلف شده و به بیت‌المال آسیب وارد کرده باید محاکمه شده و به مجازات برسد.
0084---0911
* با خیانت‌هایی که مدعیان اصلاح‌طلبی در این سالها مرتکب شده‌اند باید بگویم استمرار و دوام نظام و انقلاب بیشتر به یک معجزه شبیه است.
2292---0905
* با مصیبتی که آقای روحانی و دولتش بر سر مردم آورده درصد مشارکت در این انتخابات را باید بین 15 تا 20 واحد اضافه بر عدد اعلام شده در نظر گرفت. اگر فشارهای اقتصادی دولت نبود و روز انتخابات اخلال در رأی‌گیری صورت نمی‌گرفت به رغم وجود کرونا مشارکت مردم به 65 درصد می‌رسید.
7125---0938
* ما به خاطر یک انتخاب اشتباه در 8 سال گذشته، نزد خانواده و ملت شرمساریم ولی دولت به جای عذرخواهی از مردم به خاطر این اوضاعی که با تکروی و صرف کردن همه همت خود برای برجام بدفرجام و به عقب انداختن اقتصاد کشور طلبکار است و از مردم گلایه می‌کند که چرا خسته نباشید نمی‌گوئید! دست‌باز مردم را به زیر سنگ می‌گذارند و از آنها توقع دارند که از عاملان این رفتار
تشکر کنند!
7015---0936 و 2846---0910
* سوغات 8 سال دولت آقای روحانی گرانی و بیکاری بود و از آن بدتر، پول ملی کشور را ایشان کاملا بی‌ارزش کرد. با این حال انتظار دارند که ما مردم به ایشان بابت این همه خسارت‌هایی که به کشور وارد کرده خسته ‌نباشید هم
بگوییم!
1420---0938
* سفره خالی هم مگر تشکر دارد که رئیس‌جمهور آن را از مردم مطالبه می‌کند؟ ایشان با گذشت 8 سال و این همه خسارت به کشور و مردم در این روزهای پایانی عمر دولت، باز هم نمی‌خواهد بپذیرد که برجام هیچ نقطه قوتی نداشت مگر کوچک کردن سفره مردم.
وحیدی
* اینجانب به نیابت از طرف تمام کشورهای غربی به خاطر تمام زحماتی که دولت آقای روحانی در جهت رساندن آنان به اهداف‌شان کشید تشکر می‌کنم! البته این وضع فعلی تورم 50 درصد هم کاملا طبیعی است و اشکالی ندارد.
1012---0936
* پیشنهاد می‌کنم یکی از واکسن‌های تولید داخلی به عنوان واکسن «خلیج‌فارس» نامگذاری شود.
2162---0915
* حدود 40 سال از ربایش سردار متوسلیان و دیپلمات‌های کشورمان در لبنان می‌گذرد. شایسته است هیئت ویژه‌ای برای سرنوشت این عزیزان تعیین و پرونده این جنایت فالانژها و صهیونیست‌ها سریع‌تر به سرانجام برسد، البته ان‌شاءا... با آزادی آنها. چهل سال چشم انتظاری بسیار دشوار است. البته در مورد پرونده امام موسی صدر نیز باید تعقیب و پیگیری شود.
گودرزی و قاری و حیدری
* شنیده شده دامداری‌ها به دلیل گران بودن علوفه و نهاده‌های دامی گاو‌های شیرده و آبستن خود را به کشتارگاه‌ها می‌فروشند. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند فرآورده‌های لبنی در کشور نایاب خواهد شد. مسئولین امر به دامدارها و دامداری‌ها برسند و نگذارند این اتفاق بیفتد.
8987---0912
* چه تدابیری اندیشیده شده که نفوذی‌هایی که عمر خود را با پایان یافتن دولت، خاتمه یافته می‌دانند بدون محاکمه فرار نکنند؟!
1382---0915
* کشف مقادیر زیادی مواد مخدر در تهران، کرمان، آذربایجان و همچنین انبارهای قند و شکر احتکار شده توسط مأموران وظیفه‌شناس نیروی انتظامی نشان از لیاقت و فداکاری این عزیزان دارد. به همه آنان خسته نباشید و خدا قوت عرض می‌کنم.
8407---0918
* سایت دیوار و برخی از بنگاه‌های معاملاتی مسکن از عوامل اصلی گرانی‌های مسکن و زمین شده‌اند. لازم است دولت و مجلس اقدام در خور توجهی نمایند و با نظارت‌های خود مانع افزایش قیمت‌های کاذب در کشور شوند.
8495---0911
* علی‌رغم اعلام دولت و دستگاه قضا مبنی بر تمدید اجاره‌بهای مستأجرین، متأسفانه برخی از مؤجران با اخذ حکم تخلیه مستأجران را جواب می‌کنند؟!
4456---0915