kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
سردار جزایری:

وحشت از مسلح شدن کرانه باختری عمق ضربه‌پذیری تل‌آویو را نشان می‌دهد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: ادامه جنگ غزه سبب تسریع تسلیح کرانه باختری و نابودی اشغالگران می‌شود.
سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون روند اضمحلال قدرت استکباری و سلطه‌گر اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان شاهد فروپاشی به اصطلاح ابرقدرت‌های شرق و رهایی کشورهای وابسته به اتحاد جماهیر شوروی بعد از چند دهه بود.
وی افزود: وحشت اشغالگران قدس شریف از مسلح شدن مردم و مقاومت در کرانه باختری، حاکی از عمق ضربه‌پذیری تل‌آویو از ورود مبارزه و مقاومت به فاز جدید است.
جزایری با بیان اینکه هر چند برخی معتقدند تاخیر در مبارزه مسلحانه کرانه باختری، زیان‌هایی برای مقاومت در پی داشته است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد، تحول در مبارزه علیه صهیونیست‌ها به یک مسئله اجتناب‌ناپذیر و غیرقابل کنترل و بازگشت‌ناپذیر تبدیل شده است.
سردار جزایری با تاکید بر اینکه اعتراضات جهانی ضد جنگ و ضد صهیونیستی کمک می‌کند سازمان‌های ذی ربط نتوانند به راحتی از مسئولیت شانه خالی کنند، خاطرنشان کرد: در کنار این اعتراض جهانی، حقوقدانان و روزنامه‌نگاران آزاده نیز در جهت افشای جنایات استکبار جهانی دارای نقش و رسالت تاریخی می‌باشند که بایستی هوشمندانه و با صراحت به آن بپردازند.