kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

اخبار کوتاه از فوتبال

 

دعوت از 20 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال
هفتمین اردوی تیم ملی فوتسال با دعوت از بیست بازیکن برگزار می‌شود.هفتمین اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان از روز چهارشنبه (نهم تیرماه) در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. این اردو تا دوازدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.به این منظور اسامی 20 بازیکن از سوی سرمربی این تیم به شرح زیر اعلام شد:*آذربایجان غربی: سالار آقاپور*اصفهان: سپهر محمدی، محمدحسین درخشانی*البرز: محسن منتظمی*بوشهر: علیرضا صمیمی*تهران: مهدی جاوید، محمدرضا سنگ سفیدی، باقر محمدی*خراسان رضوی: علی ابراهیمی*خوزستان: بهزاد عظیمی، فرهاد توکلی*قزوین: محمد نجف زنگی*قم: علی اصغر حسن‌زاده، طاها نعمتیان*کرمان: میثم خیام*لرستان: مسلم اولاد قباد*مازندران: سعید احمد عباسی، سینا پرکاس*مرکزی: محمد شجری، رضا سپندار.
تیم ملی فوتسال کشورمان پس از لغو تورنمنت شیراز هفته آینده با رعایت کلیه استاندارها و قوانین بازی، یک مسابقه درون تیمی برگزار خواهد کرد تا کادر فنی بتواند بازیکنان را بهتر از گذشته ارزیابی کند. سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ضمن تایید خبر فوق در پاسخ به سؤالی در مورد حضور تیم ملی در تورنمنت تایلند اظهار داشت: با توجه به اینکه تاریخ این تورنمنت به تعویق افتاده و قرار است از 3 الی 9 مرداد در تایلند برگزار شود، آمادگی خود را در صورت برگزاری تورنمنت در این تاریخ اعلام کردیم و کمیته فوتسال هم در حال برنامه‌ریزی جهت حضور در این مسابقات است.
مددی: سوء‌تفاهم من و مجیدی حل شد
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سوء تفاهمی بین من و فرهاد مجیدی پیش آمده بود که روز گذشته حل شد.
احمد مددی، در رابطه با اختلاف با فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی مورد حمایت ما و اعضای هیئت‌مدیره است و با ما قرارداد دارد. می‌دانم که او به قراردادش پایبند است، ما هم حمایت کاملی از او خواهیم داشت و مشکلات مالی تیم هم زود گذر است و به محض تامین مالی مطالبات را به اعضای تیم تزریق می‌کنیم تا با آرامش بیشتری مسابقات را دنبال کنند.
مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص استعفای دو نفر از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه گفت: در این قضیه توضیح دادم. تلاش هیئت‌مدیره این است که مشکلات حل شود. مشکلات مالی زودگذر است و حل خواهد شد. او در پاسخ به این سؤال چرا از مدیریت کنار نمی‌روید؟ گفت: صندلی باشگاه استقلال صندلی خدمت است و افتخار می‌کنم که در خدمت هواداران واقعی استقلال هستم. حساب و کتاب‌های باشگاه کاملا روشن است و به زودی اسناد مالی باشگاه را منتشر می‌کنم تا یک بار برای همیشه این مسائل مرتفع شود اما آن چیزی که مشخص است، این است که باشگاه دارای یک چارت سازمانی است و نظارت عالیه وجود دارد.
این در حالی است که دیروز مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که با استعفای دو عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال مخالفت شده است.