kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* رضوان الهی بر شهید دکتر بهشتی و یاران با وفایش که در تیر ماه سال 1360 توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند. مرگ بر منافقین این جرثومه‌های فساد و تباهی که نماد شرارت و پلیدی‌اند. نفرین بر دولت‌های نیرنگ‌باز اروپایی که منافقین جانی را که در لجن‌زار پستی و حقارت افتاده‌اند مورد حمایت قرار داده و در حقیقت شریک جرم این جرثومه‌های فساد و تباهی‌اند.
نوربخش- مشهد مقدس
* غربی‌های مدعی حقوق بشر، اگر در ادعای حقوق بشر خود صادق‌اند چرا وقتی منافقین کوردل خودشان مدعی‌اند که 14 هزار نفر را ترور کرده‌اند، نه تنها آنها را به دادگاه تحویل نمی‌دهند بلکه از آنها حمایت می‌کنند؟
4175---0936
* نزدیک 800 گور بی‌نشان از کودکان بومی در کانادا کشف شد. قطعاً تعداد بیشتری از این در سرزمین بزرگ‌ترین پشتیبان رژیم‌کودک‌کش صهیونیستی یعنی ایالات متحده آمریکا وجود دارد. رسانه‌ها باید آن قدر به این موضوع بپردازند تا جوامع بین‌المللی به عکس‌العمل در برابر این مدعیان حقوق بشر وادار شوند.
3107---0902
* پمپئو گفته اگر قوی نباشیم ایران ما را تنبیه می‌کند. به او می‌گویم چه قوی باشید چه ضعیف، انتقام خون مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز حتمی است... دیر یا زود دارد اما شک نکن که این انتقام گرفته خواهد شد.
2907---0912
* آقای روحانی گفتند چرا هیچ کس از ما تشکر نمی‌کند؟ بنده به خاطر عدم اقناع عمومی در مسئله بنزین که باعث عصبانی کردن مردم شد تا القا کنید راه برون‌رفت از مشکلات، نه اتکای به داخل بلکه مذاکره با آمریکای جنایتکار است، از آقای روحانی تشکر می‌کنم!
3170---0911
* به مسئولین دولتی به عنوان یک چوپان که شاید از سیاست هم چیزی ندانم عرض می‌کنم وقتی عملکرد شما را می‌بینم احساسم این است که از شما روشنفکرترم. 8 سال کسب و کار اقتصاد کشور را رها کردید و به برجام هیچ چسبیدید تا آبی برای شما گرم شود که نشد فقط با بتن‌ریزی امکانات هسته‌ای کشور را نابود کردید؟! مگر می‌شود با شیطانی چون آمریکای خبیث و تروریست بالذات که سابقه بیش از یک قرن شرارت در دنیا دارد مذاکره برد برد کرد؟! چه خیال خامی ! واقعاً بخشی از حاصل زحمات 40 ساله انقلاب را دانسته یا ندانسته بر باد دادید.
9458---0914
* لیبرال‌ها مثل سامری دست به شعبده‌بازی زده‌اند تا شیرینی یک انتخابات کم‌نظیر از حیث کمیت و حتی کیفیت را کمرنگ جلوه دهند در حالی که سقوط آزاد لیبرال‌ها از 24 میلیون رأی در سال 96 به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار رأی در سال 1400 با همه تلاش‌ها حتی دعوت سران فتنه برای مشارکت و حمایت از کاندیدای دولت و نیز سایر لیدرهای آنها از یک طرف و افزایش رأی 16 میلیونی آقای رئیسی به بیش از 18 میلیون با همه یأس‌آفرینی‌ها، کارشکنی‌ها، تخریب‌ها، تهدیدها و کرونا و... از سوی دیگر، پیروزی بزرگی است که 28 خرداد را جزء ایام‌ا... قرار داده است.
نیک‌طبا
* از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهیم از رؤسای جمهور گذشته درس بگیرند و هیچ گاه ارتباط بی‌واسطه خود با مردم را قطع نکنند تا درد مردم را همواره لمس کنند و برای گره‌گشایی اقدام کنند. البته رئیس‌جمهور منتخب تا به حال نشان داده که اهل نظرسنجی از پشت شیشه دودی اتومبیل نیست.
1724---0910 و 2842---0910
* یک عده‌ای تا دیروز دولت قبل را مقصر مشکلات اقتصادی کشور معرفی می‌کردند و پس از انتخاب آقای رئیسی با وجودی که 45 روز بعد مسئولیت را در دست می‌گیرد پیشاپیش دولت آینده را مقصر جلوه می‌دهند!
4528---0915
* درود و سلام خداوند به زن ایرانی که در دل دشمن و زیر ضرب و شتم ضدانقلاب خارج از کشور برای رای دادن خودش را به صندوق انتخابات می‌رساند و در ساختن کشورش مشارکت می‌کند و شرم بر افرادی از داخل کشور که زمانی در قدرت بوده‌اند ولی راه تحریم انتخابات را برگزیدند. دیدیم که بازنده شدند و از چشم ملت افتادند.
1634---0912
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری هرچقدر از خود و دولت‌شان تعریف کنند واقعیت عوض نخواهد شد. صحبت‌های ایشان در مورد خدمات دولت مثل این است که عکس پای شکسته را با فتوشاپ درست کنند و نشان بدهند.
7289---0911 و 3306---0912
* رئيس‌جمهور می‌گوید، این دولت جلوی فساد ایستاده ولی وقتی قرار برخورد با برادرش شد چه عکس‌العملی نشان داد؟!
3170---0911
* یکی از اصلاحاتچی‌های مورد نفرت مردم و عاشق شهرت، گفته سال آینده از آقای رئيسی در مورد ساخت 4 میلیون مسکن در چهار سال، تک‌رقمی شدن تورم و ایجاد یک میلیون شغل در یک سال و... مطالبه خواهیم کرد. واقعا از خوبی‌های دولت آقای رئيسی یک مورد همین خواهد بود که هنوز شروع به کار نکرده لال‌های زمان دولت آقای روحانی زبانشان باز شده است!
8688---0938
* جای تاسف دارد که رئيس‌جمهور افغانستان برای نجات خاک کشورش از پیشروی طالبان دست به دامان آمریکایی شده که طالبان را به وجود آورده و به جان افغان‌ها انداخته است! واقعا باعث شرمندگی است.
ابوطالبی
* جلسه هفته گذشته درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام قرائتی درخصوص توصیه‌های قرآن به صرفه‌جویی در مصرف آب بود. تقاضا داریم این سخنرانی از تمام شبکه‌های صداوسیما مجددا پخش شود.
6810---0911
* برای کاهش آمار شکایات قضایی پیشنهاد می‌کنم به هنگام انتقال املاک در دفاتر ثبت اسناد از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استعلام به عمل آید.
8495---0911
* با وجود اخذ عوارض سنگین در اتوبان‌ها، متاسفانه جاده‌ها پر است از دست‌اندازها. آزادراه اصفهان - تهران در حوالی کاشان در هر دو طرف به قدری آسفالت خراب است که باعث وارد آمدن آسیب جدی به فنرها و جلوبندی‌های خودروها اعم از سبک و سنگین می‌شود. امید است مسئولین امر به این امر مهم توجه جدی نمایند.
محمود بلیغیان - اصفهان
* در معاونت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی تفاوت پرداخت حقوق بین کارکنان اداری که زیر کولر کار می‌کنند با نیروهای میدانی بیداد می‌کند. متاسفانه مسئولین نظارت و بازرسی شاهد این تبعیض ناروا هستند و کاری نمی‌کنند. چرا؟
1027---0915
* از سال 91 تا به حال منتظر تحویل مسکن مهر پردیس هستیم. با داشتن دو فرزند و مشکلاتی که دولت تدبیر در بی‌تدبیری مسکن به خرج داد قادر به پرداخت اجاره‌بها و رهن نیستیم. از رئیس‌جمهور منتخب درخواست می‌شود ضمن تسریع در تحویل مسکن مهر، به تداوم ساخت البته با رفع معایب آن اهتمام ورزند. البته با کسانی هم که در دوره صدارتشان با افتخار اعلام می‌کردند آجری روی آجر نگذاشته‌اند باید برخورد قضایی شود.
7124---0910
* 2 سال است که حق‌التدریس گروهی از معلمین آموزش و پرورش پرداخت نشده است. چرا مسئولین رسیدگی نمی‌کنند و پشت گوش می‌اندازند؟
2011---0916
* چرا دولت در این روزهای پایانی عمر خود، حقوق بازنشستگان را با تاخیر واریز می‌کند؟!
4112---0992 و 2842---0910