kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* رهبر عزیزمان برای زدن واکسن هم منتظر شدند تا نوبتشان برسد و هم اینکه حتماً واکسن تولید داخلی تزریق کنند تا با این کار هم به تولید کنندگان داخلی خسته نباشید بگویند و از آنها حمایت کنند و هم به مسئولین پیام بدهند که تولید داخلی را جدی بگیرید... کجای دنیا چنین رهبر الهی سراغ دارید.
7250---0919 و 0049---0911
* دولت تروریست آمریکا تا حال نشده پهنای باند سایت‌های داعش را کم بکند و یا مسدود نماید ولی از آن طرف تا می‌تواند علیه رسانه‌های گروه‌های مقاومت محدودیت ایجاد می‌کند؟
6810---0911
* گورهای دسته‌جمعی کودکان بومی کانادا یکی پس از دیگری فاش می‌شوند تا نقاب از چهره کریه جنایت و تجاوز بردارند... اینگونه خداوند مدعیان حقوق بشری کذایی را رسوا می‌کند! این دولت کشوری پررو است که هر روز به دیگران هشدارهای حقوق بشری می‌دهد؟!
3949---0912
* در کنار رئیس‌جمهور ناتوان فعلی، احزاب و شخصیت‌هایی هم که در روی کار آمدن این دولت ضعیف مؤثر بوده و نقش داشته‌اند باید پاسخگوی نارضایتی‌های مردم باشند.
8857---0992
* از اینکه آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور منتخب مسئولی ساده‌زیست و خداترس است خوشحال هستم. ان‌شاءالله خداوند ایشان را برای حل مشکلات ما مردم از گزند حوادث ایمن نگه‌دارد.
0084---0911
* در 8 سال گذشته بسیاری از نیروهای انقلابی و متخصص کنار گذاشته شده‌اند و این خسارت بزرگی برای کشور بوده است. ان‌شاءالله در دولت آقای رئیسی بر مبنای شایسته‌سالاری از این نیروهای متعهد و صاحب تخصص استفاده بشود.
7157---0938
* آقای روحانی گفته؛ یک نفر به ما خسته نباشید نگفته است! عرض می‌کنم مگر کسی که هسته‌ای کشور را با بتن‌ریزی نابود کرده، با توقف ساخت مسکن قیمت آن را 700 برابر کرده با حذف کارت سوخت میلیاردها تومان به کشور آسب زده، با عدم حمایت از تولیدات کشاورزی و دامی آنها را در مرز نابودی قرار داده، می‌خواهد کشور را با تورم 43 درصدی و بدهی کلان تحویل دولت سیزدهم نماید و دهها نمونه دیگر از این دست از جمله بی‌سابقه‌ترین کاهش ارزش پول ملی در طی 42 سال اخیر و... خسته‌ نباشید دارد؟! البته شاید منظور رئیس‌جمهور کسانی باشد که ره صد ساله را در این دولت طی کردند و صاحب شرکت‌ها، کارخانه‌ها و ویلاهای میلیاردی شدند ولی از دولت
تشکر نکرده‌اند!
احمدزاده
* آقای روحانی! جا داشت بابت تورم، گرانی، بیکاری، کاهش ارزش پول ملی، رکود، افزایش 700 برابری مسکن و... از مردم صبور ایران تشکر و عذرخواهی می‌کردید نه اینکه توقع خسته نباشید داشته باشید؟!
8857---0992 و 2842---0910
* امیدوارم دولت انقلابی سیزدهم بتواند با جذب جوانان و نخبگانی که به خاطر بی‌مهری‌های برخی مسئولین، کشور را ترک کرده‌اند و در کشورهای بیگانه مشغولند، از این فرصت در پیشرفت کشور استفاده کند.
شربتی از ساری
* از راه‌های تسلط بر خشکسالی تبدیل کشاورزی آب و زمین‌محور به کشاورزی دانش‌محور است. امیدواریم مورد توجه مسئولین مربوطه قرار بگیرد و به آن عمل بشود.
2164---0913
* مرکز اهدای خون وصال در محدوده طرح ترافیک واقع شده و امکان مراجعه به آنجا را مشکل کرده است. از طرفی هم مراکز دیگر یا تعطیل هستند یا شناخته‌شده نیستند. قبل از شیوع کرونا هم در محل نماز جمعه مرکز سیار اهدای خون مستقر بود که با تعطیلی نماز جمعه از این نعمت هم محروم شدیم. پیشنهاد می‌کنم شهرداری و پلیس راهور تسهیلاتی را برای مراجعه اهداکنندگان به مرکز وصال در طرح ترافیک قائل شوند یا سازمان انتقال خون ضمن افزایش ساعات کاری مراکز ثابت انتقال خون تا بعد از ساعت پایان ترافیک و حتی‌الامکان شبانه‌روزی کردن آنها، مراکز سیار را در جاهای مختلف شهر مستقر و اطلاع‌رسانی کنند و از توان و همت بسیج نیز بهره ببرند.
0117---0930
* پالایشگاه نفت خصوصی زاهدین واقع در جاده قدیم قم کاشان بعد از جمکران و نرسیده به سه‌راه کهک با استفاده از تاریکی شب اقدام به رهاسازی گاز فلر می‌نماید. این کار باعث پخش بوی نامطبوع و به خطر افتادن سلامت منطقه شده است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
5098---0990
* بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که 60 و 65 سال به بالا دارند می‌توانند با کارت منزلت از خدمات شهری از جمله اتوبوس و مترو و مراکز تفریحی شهرداری‌ها به صورت نیم‌بها و بعضا رایگان مانند سینما و غیره استفاده کنند. چرا کانون بازنشستگان آنها را از چنین امتیازاتی آگاه
نمی‌کنند؟!
محمود بلیغیان - اصفهان
* نکند گرانی‌های افسارگسیخته جدید ناشی از ناراحتی‌های آقای روحانی از نتیجه انتخابات است. آیا ایشان قصد دارند انتقام شکست جناح خود در انتخابات را از ما مردم بگیرند؟
2830---0905
* لطفا تاریخ را دستخوش مطامع سیاسی خود نکنید. یک روز از عاشورا درس مذاکره گرفتید و روز دیگر از مهاجرت قهری و تبعید امام رضا‌(علیه‌السلام) از مدینه به خراسان، درس تعامل با طاغوت! خداوندا! تاریخ را برای الهام‌بخشی آیندگان از شر تحریف مصون بدار!
دولابی
* آیا دولتی‌ها واقعا نمی‌دانند برجامی که 8 سال عمر دولت را بر باد داد جز «دستاورد هیچ» برای کشور و مردم نداشته است که در این روزهای پایانی هم دست از این «هیچ» نمی‌کشند؟! طی این 8 سال با برجام برجام گفتن و رفت و آمد به وین، لوزان و... و ساعت‌ها و هفته‌ها مذاکره با شیطان حقیقتا چه دستاوردی داشته‌اند؟ جز اتلاف وقت و افزایش تحریم‌ها، و افزایش قیمت‌های اجناس و کاهش ارزش پول ملی؟ کمی تعقل کنند و خود را مایه خنده و تمسخر دنیا قرار
ندهند.
کریمی
* پیشنهادم این است که طرح‌های بزرگ عمرانی مانند انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به مناطق کم‌آب کشور باید در سطح ملی به تصویب برسند تا مانند مسکن مهر با تغییر دولت‌ها متوقف نشود.
2146---0913
* یک معلول ویلچری ساکن فردیس کرج هستم. بارها شده با قطع ناگهانی برق در آسانسور ساختمان گیر افتاده‌ام. چرا اداره برق با دستگاه عریض و طویل خود از اعلان ساعات قطع برق در ایام هفته
عاجز است؟
سردشتی