kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



با افتخار ایرانی
سجاد شاهرخی:«زمانی نه چندان دور، زمامداران حکومت ایران باور داشتند که ایرانی‌ها توانایی ساخت لولهنگ را ندارند! اما امروز ایران در بین چند کشور معدود واکسن ‌سازی قرار گرفت و رهبر حکومتش، زمامدار توسعه باور به جوانان متخصص ایران زمین...»
اعتماد به توانایی‌های ایران
یک کاربر عراقی: «من اولین زن عراقی خواهم بود که به محض ورود واکسن ایرانی به عراق، آن را تزریق خواهم کرد.»
قابل توجه اصلاح‌طلب‌ها
مهرداد کریم‌زاده: «ببینید دوستان اصلاح‌طلب. قیمت بنزین، ماشین، خونه، طلا، دلار، پوشک، نوشابه، روغن، مرغ، گوشت و غیره‌ای که ۸ سال تا ثریا رفته، دوسه ماهه و حتی یک ساله درست نمیشه. درسته طرف ابراهیمه، ولی پیامبر نیست که بتونه طلسمات دولت شمارو با بِشکن باطل کنه. پس لطفا واسه تخریب، صبور باشید.»
چی شد پس؟
حسین اصغری: «جماعتی که حاضر بودند با روحانی به جهنم بروند اما با رئیسی به بهشت هم نروند و برای آزادی کنسرت و رفع حصر به روحانی رأی دادند، پراید 7میلیونی و مسکن و اشتغال و دلار 3هزار تومانی از رئیسی می‌خواهند!»
استوار باش معلم
صفحه معلمان غیرانتفاعی در فضای مجازی با انتشار این تصویر نوشت: «کار کردن نه ننگ است و نه عیب، بلکه هنر است و جلوه‌ای از پایمردی. یقین دارم هنرت در خانه‌سازی همچون استادیت در ادبیات است. به هر حال سالها در مدرسه و ساختمان کارگری شریف و با عزت بوده‌ای برادر جان! سرمایه‌داران تو را در صنعت مدرسه و ساختمان دوره کرده‌اند، اما مهر که می‌رسد باز به شوق بچه‌ها جوانه میزنی. امیدواری و امیدوارم. سپرده بودی که آخرین حقوق مدرسه را برایت بیاورم، آوردم. آن کمتر از یک میلیون تومان را!»
مهمان نوازی جنوبی‌ها به روایت تصویر
محمد مالی با انتشار این تصویر نوشت: «‏اگر خواستید مهمان‌نوازی جنوبی‌ها را ببینید به این عکس از ۲ جوان خوزستانی نگاه کنید که با هزینه خود، گندم می‌خرند و در تالاب هورالعظیم می‌ریزند تا پرندگان مهاجر گرسنه نمانند. این دانه‌ریزی در فصول مختلف انجام می‌شود.»