kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۴۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
عضو کمیسیون امنیت ملی:

آمریکا نگران انتشار حقایق در جهان است(اخبار ادبی و هنری)

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا مدعی دمکراسی در جهان است اما با توقیف رسانه‌های آزاد ایران، به‌ویژه رسانه ملی، حقوق بشر و دمکراسی را نقض کرده است.

به گزارش خبرنگار کیهان، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی گفت وگویی درباره هدف آمریکا از توقیف وب‌سایت‌های خبری شبکه‌های العالم، پرس‌تی‌وی و الکوثر سازمان صداوسیما و نیز شبکه تلویزیونی المسیره یمن اظهار داشت: آمریکا نگران انتشار حقایق در جهان است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد: ایالات متحده آمریکا با رسانه‌های آزاد که واقعیت‌های جوامع بشری را به دنیا منعکس می‌کنند مخالف است و با آنها برخورد می‌کند.
شهرام حیدری خاطرنشان کرد؛ این اقدام آمریکا حاکی از آن است که شبکه‌های خبری برون‌مرزی سازمان صداوسیما با انتشار واقعیت‌های موجود در جوامع به‌ویژه مشکلات کشورهایی که مورد ظلم واقع شده‌اند اثرگذار بوده‌اند.
گفتنی است که وزارت دادگستری آمریکا روز سه‌شنبه گذشته وب‌سایت‌های شبکه خبری العالم، پرس‌تی‌وی، شبکه الکوثر رسانه ملی و همچنین وب‌سایت شبکه تلویزیونی المسیره یمن را توقیف کرد.