kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۴۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

اخبار کوتاه از فوتبال

 

8 نفر به خاطر ویلموتس به دادگاه می‌روند
رئیس‌سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی داد. حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس ‌سازمان بازرسی در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پرونده ویلموتس در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است. وی با اشاره به آخرین روند رسیدگی به این پرونده گفت: این پرونده به دادسرا ارجاع شده و دادسرا پس از رسیدگی به آن، پرونده را به دادگاه ارسال خواهد کرد. رئیس‌سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه در این پرونده چند نفر به دادسرا معرفی شده‌اند، گفت: ۸ نفر از سمت سازمان بازرسی معرفی شدند که در این میان افراد مشهور فدراسیون فوتبال هم دیده می‌شوند.
علی کریمی در راه الغرافه
هافبک سابق استقلال مورد توجه الغرافه قرار گرفته و به احتمال خیلی زیاد راهی این تیم خواهد شد. به گزارش استاد الدوحه، علی کریمی یک فصل متفاوت را در لیگ ستارگان قطر تجربه کرد. او با اف سی قطر در نیم فصل نخست بسیار خوب ظاهر شد و همین باعث شد تا راهی تیم پرستاره الدحیل شود اما در این تیم انتظارات را برآورده نکرد.کریمی مورد توجه الغرافه قرار گرفته تا جایی که این باشگاه او را در فهرست تابستانی خود قرار‌داده و در تلاش است که او را جذب کند.این باشگاه قطری به دنبال تغییر در نیمکت خود نیز است تا جایی که رسانه‌های این کشور پیش از این از توافق با استراماچونی خبر دادند و بعید نیست که این مربی ایتالیایی کریمی را در فهرست خود قرار نداده باشد چرا که در استقلال سابقه کار کردن با این بازیکن را دارد. همچنین به گزارش روزنامه الشرق قطر، امید ابراهیمی پس از عدم تمدید قراردادش با الاهلی دوحه و جدایی از این تیم به حضور در الوکره بسیار نزدیک شده است.امید ابراهیمی در 3 فصل اخیر در ترکیب الاهلی دوحه بازی کرد.
نگاه پرسپولیس صدرنشین به اهواز
دو مسابقه پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب در حالی برگزار می‌شود که سپاهان صدرنشین در اهواز میهمان فولاد است و پیکان در خانه به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. پرونده بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب با انجام دو بازی در تهران و اهواز برگزار می‌شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته فولاد خوزستان که می‌خواهد این فصل هم برای سهمیه آسیایی بجنگد باید در اهواز مقابل تیم قدرتمند سپاهان به پیروزی برسد. این درشرایطی است که سپاهان از هفته سیزدهم شکست نخورده و در کورس قهرمانی پابه پای پرسپولیس پیش رفته است. امتیاز از دست دادن سپاهان در اهواز قطعا باعث خوشحالی پرسپولیسی‌ها خواهد بود. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.شاگردان محرم نوید کیا برای حفظ صدرنشینی مانع سختی مقابل خود دارند. در روز اول هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس با شکست یک بر صفر مس به صدر رسید و استقلال هم مقابل گل گهر به پیروزی دو بر صفر دست یافت. تیم صنعت نفت در آبادان با یک گل برابر سایپا به پیروزی رسید و تا حدود زیادی خودش را از منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول دور کرد. تیم ذوب آهن با وجود تساوی یک بر یک برابر آلومینیوم همچنان در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول باقی ماندو تیم نساجی مازندران با برتری 2 بر صفر برابر تیم ماشین ‌سازی قعرنشین به ماندن در لیگ برتر امیدوار شد.