kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

کارخانه قند ورامین به چرخه تولید بازگشت

دادستان شهرستان ورامین گفت: به‌همت رئیس ‌دستگاه قضائی کارخانه قند ورامین به راه تولید بازگشت و در فاز اول با ۱۱۰ پرسنل و با تولید روزانه ۷۰ تن شروع به کار می‌کند.

 



به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، ظهر دیروز آئین افتتاح فاز نخست فعالیت مجدد شرکت تصفیه‌خانه قند ورامین با حضور حشمتی مدیرکل دادگستری استان تهران، محمودی رئیس ‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، رئیس ‌دادگستری و دادستان ورامین و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در کارخانه قند ورامین برگزار شد.
در ابتدای این مراسم علیرضا شمس دادستان ورامین‌ با ‌اشاره به شروع مجدد فعالیت کارخانه قند ورامین پس از سال‌ها توقف اظهار داشت: کارخانه در سال 82 در راستای اصل 44 به بخش خصوصی واگذار شد اما پس از مدتی به‌دلیل مشکلات مختلف کارخانه تعطیل و فعالیت آن متوقف شد.
شمس در ادامه گفت: از سال گذشته فعالیت مجدد این کارخانه مورد پیگیری و فعالیت آن آغاز شد.
دادستان ورامین تأکید کرد: در زمان حاضر با فعالیت این‌ واحد تولیدی 110‌ کارگر صاحب شغل می‌شوند و ظرفیت تولید 70‌ تن قند در روز وجود دارد.
وی ادامه داد: این کارخانه در اواخر سال 95 به دلیل برخی مسائل با مشکلاتی روبرو شد، اما از حدود یکسال پیش در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات آن به طور جدی در دستور کار مسئولان قرار گرفت و پس از برگزاری جلسات مختلف نسبت به حل مشکلات اقدام شد.