kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۹۸۷
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

ماموران منابع طبیعی فارس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس گفت: ماموران منابع طبیعی در ۲ شهرستان اقلید و ممسنی هنگام مهار آتش مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که ضاربان در شهرستان ممسنی با دستور مقام‌های قضایی شناسایی و دستگیر شدند.


عبدالحسن صمدنژاد افزود: ضاربان مامور منابع طبیعی شهرستان ممسنی که هنگام انجام وظیفه و عملیات مهار آتش مورد حمله و هتاکی قرار گرفته و در پی این ضرب و شتم از ناحیه دست دچار جراحت شدید شده بود دستگیر و روانه زندان شدند.
وی همچنین گفت: به دنبال وقوع آتش‌سوزی در منطقه سده شهرستان اقلید، ماموران یگان حفاظت ضمن حضور در محل، به متخلفی که با آتش زدن اراضی ملی قصد تصرف آنها را داشت تذکر دادند که فرد خاطی ضمن تمرد از قوانین، اقدام به ضرب و شتم ماموران و هتاکی نسبت به آنان کرد.
صمدنژاد با ‌اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای این متهم خاطرنشان کرد: در حال حاضر طبق تحقیقات قضایی فرد متخلف شناسایی شده است و پیگیری‌های قضایی برای دستگیری او ادامه دارد.
او ضمن بیان اینکه پرونده افراد خاطی به مرجع قضایی ارجاع شده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضایی، مجازات سنگین قانونی در انتظار ضاربان ماموران منابع طبیعی و خاطیان و متعرضان به اراضی ملی است.