kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۹۲۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

افزایش آرای جبهه انقلاب
سمیرا: « از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰، رای جبهه انقلاب از ۱۶میلیون به ۱۸میلیون رسیده؛ (با وجود کارشکنی واضح دولت در اخذ آراء). و در همین مدت رای اصلاح‌طلبا از ۲۳ میلیون به کمتر از ۳میلیون رسیده. کشور آدم پای‌کار می‌خواد نه فَک و دهن و وعده.»
تفاوت رای با شعار و رای با محبوبیت
مهندس: «رئیسی بدون دروغ سایه جنگ، بدون تهمت به رقیب، بدون شایعه دیوار وسط خیابون، بدون بازی با احساسات مردم، بدون عوام‌فریبی در شرایط بد جامعه وسط گرونی و صف مرغ و روغن و کرونا ۱۸ میلیون رای آورد! آقای روحانی این اسمش محبوبیته. اونی که شما از مردم گرفتی فریب بود نه رای.»
صندوقی که نیامد
حاج آقا صادق: «پیرمرد بیمار و زمینگیر بود، فرزندانش تماس گرفتن برای صندوق سیار، گفتن صندوق میاد، پیرزن هم گفت صبر می‌کنم صندوق بیارن؛ هر کی زنگ میزد خوشحال میشدن که صندوق آوردند، ولی صندوق هرگز نیامد!»
رئیس‌جمهور اینجوری کار میکنه
کاربری نوشت: «چند ساعت بیشتر از انتخاب رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور نگذشته که خبرگزاری رسمی عراق اعلام کرده حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ایران از «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق برای سفر به تهران دعوت کرده. فهمیدید رئیسی چطور کار میکنه یا بیشتر توضیح بدم؟!»
نوبت مسئولان است
وحید چریکی: «این مدت با خیلی‌ها توی فامیل و دوست و آشنا درباره آینده روشن حرف زدم. خیلی‌ها رو گفتم ان شاءالله دولت انقلابی که بیاد وضع معیشت و اشتغال و مسکن بهتر میشه. ما کارمونو انجام دادیم مردم هم الحق با تمام گلایه‌ها و کاستی کاری کردند کارستان؛ روسفیدمون کنید.»
مقاومت زنده است
سادات موسوی: «سردبیر روزنامه رای‌الیوم در واکنش به راه نیافتادن سفارت رژیم صهیونیستی در مراکش گفته وقتی سفیر تل‌آویو اعتراف می‌کنه که همچنان پس از گذشت ۶ماه در هتل زندگی میکنه دلیلش اینه ملت مراکش قبول نمیکنن بهشون مکانی اجاره بدن و همکاری کنن. این یعنی همچنان زنده هستن و علیه سازش، مقاومت میکنن.»
کی میگفت دارو و واکسن تحریم نیست؟
علیرضا وهاب زاده: «آمریکا پس از دسترسی ایران به واکسن کرونا بعد از۱۶ماه از شیوع کرونا برای مبادلات کرونایی معافیت تحریمی صادر کرد! آمریکا با تشدید تحریم‌های دارو و تجهیزات پزشکی بزرگترین جنایت را در حق شهروندان و بیماران ایرانی انجام داد. کجا هستند اونهایی که میگفتند دارو‌ و واکسن کرونا تحریم نیست؟»
چه کسانی به رای دهندگان ایرانی حمله کردند؟

پیمان علیشاهی با انتشار این کاریکاتور نوشت: «منافقایی که حتی نتوانستند ابتدایی‌ترین اصل مردم سالاری را تحمل کنند و به مردمی که روز جمعه می‌خواستند با رای دادن از حق قانونی خودشان استفاده کنند به طرز وحشیانه‌ای حمله کردند، همانهایی هستند که از سال 60 به نام خلق، ۱۷هزار ایرانی را به خاک و خون کشیدند!»
رای دادن در ساعت شهادت سردار

ابراهیم با انتشار این تصویر نوشت: «این کارشناس تلویزیون اسرائیل نوشته ساعت یک شب خبرنگار شبکه المیادین از این زن که برای رای دادن آمده بود پرسید انگیزه ات چیست، پاسخ داد می‌خواستم در ساعتی که سردار سلیمانی به شهادت رسید رای بدهم.»