kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



آداب مذاکره مقتدرانه
علی بهادری: «مذاکره با هدف کسب منفعت آدابی دارد: با التماس به طرف مذاکره، آن هم دشمن قسم‌خورده، منفعت که کسب نمی‌شود هیچ، عزت و دارایی ملی هم به تاراج می‌رود. مذاکره مقتدرانه تحریم‌های ظالمانه را بر‌ می‌دارد و استقلال ملی را تضمین می‌کند.»
در این یک دهه دولت دست کی بوده؟
محمد صدارت: «همتی:«در یک دهه گذشته افزایش تورم داشتیم. دلیلش تحریم در یک دهه گذشته است دلیل برنداشتن تحریم‌ها هم کاسبان تحریم هستن!» در این یک دهه دولت دست کی بوده؟دست کسانی که ادعا داشتن زبان دنیا رو بلدن»
ارزیابی دغدغه‌های مردم از توی ماشین
فاطمه سادات محمودیان: «الان که موضوع مناظره دغدغه‌های مردمه جا داره یادی کنیم از اونی که دغدغه‌های مردم رو از توی ماشین و پشت شیشه‌های دودی ارزیابی می‌کرد.»
دغدغه‌ من آب بازی در پارک نیست
محمد:«دغدغه‌ من آب بازی در پارک نیست.دغدغه‌ من دستان پینه بسته‌ پدرم هست که با وجود زحمت زیاد هنوز اجاره‌نشین است...»
برای حسین(ع)
کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «آقای مغازه دار؛ شما خیلی مشتی هستی که مشتریات را مهمان امام حسین می‌کنی. خدا امثال شما رو زیاد کنه.»
صداوسیما مخاطب دارد یا نه؟
کبری آسوپار: «بعله آقای روحانی، صداوسیما که مخاطب ندارد؛ ولی این روزها سر یک دقیقه آنتن صداوسیما دعواست و حتی شما با آن همه تریبون‌ و رسانه، پی دقیقه‌‌ای در تلویزیون هستید. حالا دولت ۸ سال فضاحت را چگونه می‌خواهد در ۸ دقیقه توجیه کند؟ کمیسیون تبلیغات باید ۸۰ سال به دولت روحانی وقت می‌داد.»
بزرگترین خسارت دولت آقای روحانی
سید یاسر جبرائیلی: «بزرگترین خسارتی که دولت آقای روحانی به کشور زد، برجام و پاریس و تورم و بیکاری و... نبود؛ ناامید کردن مردم بود. بیائید بپا خیزیم و با رای خود بنای امید را از نو بسازیم. اندکی صبر سحر نزدیک است...»
روز دختر مبارک

 

 

 

 

 

«محمد اکبرزاده این تصاویر را منتشر کرد و نوشت: « روز دختر مبارک! عکس یادگاری دختران شهدای مدافع حرم با پیراهن پدر»