kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
وزیر آموزش و پرورش:

خانواده‌ها برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنند

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری حل مشکل صادر نشدن کارنامه‌های الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری حل مشکل صادر نشدن کارنامه‌های الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنند.
محسن حاجی میرزایی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما اظهارداشت: پیگیر حل مشکل صادر نشدن کارنامه‌های الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس هستیم و به گروه فنی خود مأموریت داده‌ایم که این مشکل را هر چه زودتر حل کند و از خانواده‌ها می‌خواهیم برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنند.
حاجی میرزایی درباره فعالیت مهدکودک‌ها بیان داشت: مهد کودک‌هایی که پیش از این مجوز از سازمان بهزیستی داشته‌اند امسال می‌توانند ادامه فعالیت دهند و برای مهدکودک‌هایی که نیاز به تمدید مجوز داشته‌اند نیز تمهیدات لازم را فراهم کرده‌ایم.
وی افزود: شهریه مهدکودک‌ها همان شهریه اعلامی از سازمان بهزیستی است و کمیته انتقال مهدکودک‌ها از سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش انجام شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مربیان نهضت سوادآموزی که در آزمون استخدامی پارسال شرکت نکرده و یا پذیرفته نشده‌اند امسال می‌توانند در آزمون استخدامی که در تیر برگزار می‌شود شرکت کنند.
حاجی میرزایی اظهارداشت: معلمان حق‌التدریس مشمول استخدام قبل از شروع سال تحصیلی برای گذراندن دوره تحصیلی به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مطالبات پارسال معلمان پرداخت شده و حق‌التدریس فروردین و اردیبهشت امسال و حق‌الزحمه تصحیح اوراق امتحانی پارسال معلمان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: درباره اِعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان مکاتبه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشته ایم و این سازمان پیشنهاد افزایش این فوق‌العاده ویژه به ۵۰ درصد را به هیئت دولت داده است و در هفته‌های آینده در دستور کار هیئت دولت قرار خواهد گرفت.
حاجی میرزایی بیان داشت: برای افزایش حقوق سرایداران مدارس نیز جلسات متعددی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشته‌ایم تا راهکاری برای افزایش دریافتی این قشر زحمتکش نیز تهیه و در نظر بگیریم.