kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

جلیلی: خاطر کشاورز باید از بابت خرید محصولش جمع باشد

به گزارش تسنیم، سعید جلیلی در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان کرمانشاه گفت: ظرفیت‌های بخش کشاورزی فقط نباید به تولید و فروش محصول محدود شود بلکه باید با توسعه صنایع تبدیلی، زمینه رونق بیشتر را در این بخش فراهم کرد.


نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگوی ویژه خبری نیز گفت: هیئت امنای دانشگاه‌ها زینت‌المجالس نیستند؛ اگر برای دانشگاه‌های دولتی ماموریت ایجاد اشتغال تعریف شود، این اعضا می‌بایست به دنبال ایجاد شغل باشند نه اینکه سالی یک بار یا چندبار دورهم تشکیل جلسه بدهند.
به گزارش فارس، وی عصر چهارشنبه در جمع کشاورزان روستای عشق‌آباد شهرری هم تصریح کرد: اگر کشاورز، محصولی می‌کارد باید خاطرش از بابت خرید محصولش جمع باشد. جلیلی همچنین صبح جمعه در همایش دختران رأی‌اولی حضور یافت و گفت: کسانی که درباره خانم‌ها شعار می‌دهند بگویند در این هشت سال برای آنان چکار کردند؟ سندهایی که خودتان برای زنان نوشتید چه شد؟
وی خاطرنشان کرد: در نروژ در جلسه‌ای که مربوط به حقوق زنان بود، خانم کارمند وزارت خارجه گفت یک دوره مأموریت تهران بودم. علاقه‌مند شدم اندیشه اسلام درباره خانم‌ها را بدانم. رفتم کارشناسی ارشد پیام نور شرکت کردم. وقتی می‌خواندم می‌دیدم چه مباحث قوی درباره زنان دارید و چرا این‌ها را مطرح نمی‌کنید.