kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

مشخص شدن ترکیب احتمالی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک

در پایان جام زیلکوفسکی لهستان و مشخص شدن نتایج آزادکاران ایران در ۳ وزن المپیکی ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم، ۶ آزادکار ایران در المپیک توکیو مشخص شدند.


کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با هدف نهایی کردن ترکیب تیم ملی در المپیک، یونس امامی و مصطفی حسین خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم، علیرضا کریمی، علی شعبانی و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم و امین طاهری و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم را عازم این رقابت‌ها کرد تا در نهایت با مشخص شدن ۳ نماینده ایران در المپیک توکیو، پرونده انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در این رقابت‌ها بسته شود. بر اساس شواهد موجود ترکیب احتمالی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو به شرح زیر خواهد بود: *وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا اطری*وزن ۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی*وزن ۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی*وزن ۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی*وزن ۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان*وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع.
با وجود اینکه قرار بود کشتی‌گیران شرکت‌کننده در جام زیلکوفسکی بلافاصله بعد از برگشت از ورشو تمرینات‌شان را دنبال کنند، کادر فنی به آنها ۲ روز استراحت داد. این تیم بامداد دیروز به ایران بازگشت. قرار بود کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بدون استراحت به تمرینات‌شان در اردوی جاری ادامه دهند اما با نظر کادرفنی تیم، آنها روز یکشنبه بعد از دو روز استراحت به اردوی تیم ملی آزاد ملحق خواهند شد.ترکیب المپیکی تیم ملی آزاد طی چند روز آینده معرفی خواهد شد.