kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۰۸۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
پلیس راهور:

طرح محدودیت تردد شبانه و ممنوعیت سفر در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد

رئیس‌مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: طرح محدودیت و ممنوعیت‌های تردد برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ احمد شیرانی افزود: بر این اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.
شیرانی ادامه داد: تردد از شهرهای گروه زرد به سایر شهرهای گروه زرد بلامانع است، اما محدودیت تردد شبانه (در کل کشور) نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ادامه دارد. وی اظهارداشت: تردد خودروهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی بار، کالا و مسافر از این محدودیت‌ها مستثنی هستند.
رئیس‌مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: با توجه به تغییرات رنگ بندی شهرها هموطنان قبل از سفر از آخرین وضعیت محدودیت شهرها مطلع شوند و بعد اقدام به حرکت کنند. برای اطلاع از آخرین وضعیت رنگ بندی شهرها از اطلاعیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا استفاده شود.
شیرانی بیان داشت: تردد در محدوده دو استان تهران و البرز یکپارچه دیده شده و خودروهای با پلاک این دو استان می‌توانند تا آخرین نقطه این استان‌ها تردد کنند.
وی با بیان اینکه ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های شهری و جاده‌ای به صورت هوشمند انجام می‌شود، افزود: مجوزهای تردد برای سفرهای ضروری از طریق فرمانداری‌ها صادر می‌شود.