kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

قاضی‌زاده هاشمی: ریل کشورداری باید عوض شود

به گزارش مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده پس از پایان دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من کلاً مشکلات کشور را در سطح ریزموضوعات نمی‌دانم، من معتقدم روش کشورداری ما غلط بوده است نه در این مقطع بلکه صد سال است که ما روی ریلی حرکت می‌کنیم که ما را از اهداف یک ایران مقتدر و متعالی دور می‌کند؛ این باید اصلاح شود.

 


مهدی بادپا، مسئول ستادهای مردمی دولت سلام سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اقبال مردمی و درخواست‌ها و تماس‌های مکرر مردم شریف از اقصی نقاط کشور برای حمایت از دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و درخواست ارسال پوسترها و بنرهای تبلیغاتی گفت: به‌دلیل عدم توان مالی ستادهای آقای دکتر قاضی‌زاده امکان ارسال هرگونه اقلام تبلیغاتی به استان‌ها از ما سلب شده است.
وی خاطرنشان كرد: البته لازم به ذکر است که به‌دلیل شرایط اقتصادی مردم، خواهشمندیم تا از هرگونه تبلیغات و هزینه اضافی پرهیز شود و تبلیغات در حد ضرورت انجام شود.
بادپا بیان داشت: همانطور که دکتر قاضی‌زاده در مناظره اعلام کرد، شعار ایشان «هر جوان یک ستاد» است، لذا در توئیت‌ها با هشتگ «هر جوان یک ستاد» از دکتر قاضی‌زاده به عنوان کاندیدای نسل جوان حمایت می‌کنیم.