kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰

رضایی: سال ۱۴۰۰ سال گشایش امور خواهد بود

محسن رضایی دیروز در گردهمایی اقوام ایرانی گفت: سال ۱۴۰۰ سال گشایش امور خواهد بود و غم و غصه‌ها کنار خواهد رفت و آغاز دوران جدیدی را برای شکوفایی ملت ایران در میدان اقتصاد و صنعت و کشاورزی، فرهنگ و برادری و دوستی شروع خواهیم کرد. این آغاز برای وحدت و برادری و دوستی همه اقوام سربلند ایرانی است.

 


به گزارش مهر، وی بیان داشت: دولت ما قطار انقلاب را بزرگ خواهد کرد و صندلی برای سوار شدن ایرانیان خارج از کشور هم در نظر خواهد گرفت. پنجاه درصد جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند و باید فعال شوند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما به کسی سهم نمی‌دهیم، ما حق آنها را می‌دهیم. ما حق اقوام، جوانان، بانوان، اهل سنت و شیعیان استان‌های دیگر را بدون منت و با تکریم می‌دهیم.
رضایی اظهار داشت: سربازان ما در ساحل مدیترانه دارند از صلح و امنیت پاسداری می‌کنند و شایسته نیست که خانواده‌هایشان نگران وضع معیشت باشند.
وی گفت: من دولتم را با کمک همه اقوام ایرانی شکل خواهم داد. هیچ قوم و استانی در دولت من، بدون نماینده نخواهد بود. از برادران اهل سنت، اعراب، ترک‌ها، بلوچ‌ها، کردها و همه استان‌ها وزیر و معاون وزیر خواهیم داشت.