kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* مردم بابصیرتی که 9 دی را آفریدند حتماً آن زیبایی و عظمت را در حماسه 28 خرداد در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به نمایش می‌گذارند.
2106---0913
* 28 خرداد نیز سپری خواهد شد ولی روسیاهی برای کسانی خواهد ماند که با بداخلاقی، دروغ، تهمت، فریب و... می‌خواستند مردم را به سوی خود جلب نمایند ولی مردم بابصیرت فریب آنها را نخوردند... در هر صورت زمانی هم فرا خواهد رسید که همه باید در پیشگاه عدل الهی پاسخگوی اعمال خود باشیم.
8495---0911
* کاش دولتمردان بی‌تدبیر که مدت 8 سال با ناتوانی و ناکارآمدی خود مشکلات زیادی برای کشور و مردم به‌وجود آوردند این نصیحت رهبر معظم انقلاب را چند سال قبل گوش می‌کردند که خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری فرمودند به‌گونه‌ای وعده‌ای ندهید که اگر چهار سال بعد نوار صحبت‌های امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند شرمنده شوید.
7451---0912
* کسی که امروز نظام اسلامی را در مقابل این همه دشمنی‌های صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار با شرکت در انتخابات یاری نکند تا ابد شرمنده خواهد بود چرا که در زمان لازم به یاری لشکر امام حسین(علیه‌السلام) نشتافته است. شرایط فعلی جامعه نتیجه انتخاب خطای ماست. اشتباهمان را بپذیریم و آن را با انتخاب درست جبران کنیم.
3949---0912 و 3453---0992
* کسانی که از وضعیت موجود در دولت رضایت ندارند باید برای تغییر آن در انتخابات شرکت کنند. چرا که بدون شرکت مردم چیزی تغییر نخواهد کرد و بی‌عرضه‌های از خود راضی به کار خود ادامه می‌دهند و به خیانت خود می‌افزایند. شرکت در انتخابات، شرکت در سرنوشت خودمان است و وظیفه دینی، ملی، عقلی و... همه است و شهدا از ما این را می‌خواهند. اگر به خواسته شهدا بی‌توجهی کنیم فردا نمی‌توانیم پاسخگوی‌شان باشیم.
3453---0992 و 2842---0910
* افتخار حضرت سلمان به فارسی بودنش نیست بلکه تزکیه نفس و پاکی درونی و تقوایش بود که او را به مقام منا اهل‌البیت رساند. آذری‌های عزیز ما نیز که تاج افتخار ولایتمداری را بر سر دارند از کسی که مشی او تأمین رضایت شیطان بزرگ است حمایت نمی‌کنند و برخی نامزدها تلاش بیهوده نکنند.
احمدزاده
* اصلاح‌طلبان مرفه بی‌درد و اشرافی به خاطر گرین‌کارت همیشه در زمین دشمن بازی می‌کنند و از خوش‌رقصی برای آنان لذت می‌برند.
4483---0991
* ملت پاسخ افترا و تهمت‌های ناروا را که از دیرباز بخشی از راهکار مدعیان اصلاح‌طلبی بوده در 28 خرداد با رأی خود خواهد داد. باز هم مشخص شد که این طیف برنامه‌ای برای معیشت و اقتصاد مردم ندارند.
احمد شاهوار
* آقای همتی اگر صادق است که از دولت روحانی و عملکرد آن بری است چرا زودتر از دولت خارج نشد بلکه خزانه دولت را با جیب مردم پرکرد و دلار را چند برابر افزایش داد؟ این که پس از ثبت‌نام و احراز صلاحیت دولت او را کنار بگذارد فقط این معنی را داشت که بتواند مظلوم‌نمایی کند.
7085---0912
* بی‌کمالی‌های انسان از سخن پیدا شود/ پسته بی‌مغز گر لب وا کند رسوا شود. نامزدهای نماینده دولت با سخنان توهین‌آمیز و تهمت‌های ناروا به آقای رئیسی و دیگر نامزدهای ریاست جمهوری نشان دادند که کارنامه قابل دفاعی از خود نداشته و برنامه‌ای هم برای آینده کشور ندارند چرا که اگر داشتند منطق و عقل حکم می‌کرد که به ارائه برنامه بپردازند نه این که با توهین و اتهام‌زنی و متلک‌پراکنی با رقیبان خود برخورد نمایند. برای دو روزه دنیا و عذاب الهی این پست‌ها و مقام‌ها هیچ ارزشی ندارد مگر اینکه خدمتگزار مردم باشید. در گذشته نیز هم‌مسلک‌هایتان با این روش چند روز توانستند حکم برانند ولی مایه عبرت دیگران شدند. عبرت بگیرید که چه زود دیر می‌شود! در ضمن با چند جمله ترکی و متهم کردن دیگران نمی‌توان رأی مردم غیرتمند آذری را خرید!
عزیزیان پدر شهید و آزاده و جانباز
* براساس نظرسنجی‌ها اکثریت قریب به اتفاق مردم به کسی رأی خواهند داد که همه‌ ستیز او با فساد را دیده‌اند. ان‌شاءا... 28 خرداد با وضو و نیت قربهًْ الی‌الله پای صندوق‌های رأی حاضر و رأی خود را به صندوق‌ها خواهند انداخت.
زاهد-رشت
* آن مدعیان اصلاح‌طلبی که دل در گرو شیطان بزرگ دارند و از 42 سال انقلاب 34 سال دستگاه اجرایی را در دست داشته‌اند و کشور را به این حال و روز درآورده‌اند، آن‌ها به این سادگی حاضر نیستند سکان قوه اجرایی را به غیر خودشان واگذار کنند!
8495---0911
* می‌توان سوگند خورد که خسارت مادی و معنوی دولت یازدهم و دوازدهم که به نظام، کشور و مردم زد طی 42 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
9915---0914
* در اولین مناظره انتخابات چرا نوک حمله دو نفر از دولتی‌ها به طرف آقای رئیسی بود؟! شاید می‌دانند که ان‌شاءا... با پیروزی آقای رئیسی دست مفسدان و نفوذی‌ها در همه جا از جمله بانک مرکزی قطع خواهد شد.
فاضلی- کرج
* وضعیت موجود کشور حاصل کار آقای همتی و همکارانشان است چرا با تهمت و افترا می‌خواهد مشکلات کشور را به گردن دیگران بیندازند؟!
5107---0913
* باز خدا پدر روحانی را بیامرزد که مشکلات را گردن دولت قبلی می‌انداخت همتی هنوز نیامده در مناظرات مشکلات را به گردن رقبایی می‌اندازد که بر سر کار نیستند!
6858---0919
* آقای مهرعلیزاده! شما به جای ارائه برنامه خود در مناظره با حمله به دیگر نامزدها و تخریب حاضران و دفاع از یک فتنه‌گر که در سال 88 تمام‌قد جلوی رای مردم ایستاد، به ما توهین کردید که سه ساعت وقت خود را به تماشای مناظره گذاشته بودیم.
آقابیگی - قم
* رفتارهای زننده‌ دو تن از نامزدها چهره واقعی آنان را به همگان نشان داد. همه دیدند که از کوزه همان برون تراود که در اوست! آنها ناخواسته خودزنی سیاسی کردند!
6797---0916
* نامزدهایی که مدعی‌اند می‌خواهند دولت سوم فتنه‌گر محمد خاتمی و یا روحانی را به پا کنند اگر جاهل نباشند قطعا از خرد کافی برخوردار نیستند چرا که انسان عاقل از پیروی افراد و گروه‌هایی که جز ضرر و زیان به نظام هیچ موفقیتی نداشته‌اند قطعا پرهیز می‌کند.
7239---0912
* لازم است تا دو سه سال پس از اتمام مسئولیت مسئولان دولتی از خروج‌شان ممانعت به عمل آید تا در صورت لزوم قابل دسترسی و پاسخگوی ترک فعل‌ها و عملکرد خویش باشند.
7989---0902
* سامانه همتا اگر شخصی از سیم‌کارت دوم تحت مالکیتش استفاده کند سریعا با ارسال پیام اخطار آن سیم‌کارت را مسدود می‌کند! هزاران دانش‌آموز و دانشجو به همین علت نتوانستند آنلاین شوند و روند آموزشی‌شان دچار اختلال شد. سامانه همتا نیز هیچ خدمات رفع مشکلی انجام نمی‌دهد. سامانه همتا به جای اخطار قطع یا حذف خدمات گوشی می‌تواند با دریافت پیامک و درخواست کدملی، از مالک بودن صاحب گوشی و سیم‌کارت مطمئن شود. چرا سیم‌کارت را مسدود می‌کند؟ از نمایندگان مجلس و دیگر متولیان امر درخواست رسیدگی دارم.
6158---0936