kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



به عشق سردار رأی می‌دهم

میثم مطیعی با انتشار این تصویر نوشت: «او رأی خویش در دل میدان به خون نوشت/ او عقل سرخ بود، ولی از جنون نوشت.../ این بار هم به رسم وفا رأی می‌دهم/ سردار! من به عشق شما رأی می‌دهم»
کاش روحانی نامزد شده بود!
کاربری نوشت:«روحانی: افزایش قیمت کالاها به‌ویژه اقلام ضروری مردم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. وااای این چقدر خوب حرف میزنه، کاش نامزد میشد تا بهش رای بدیم و رئیس‌جمهورمون بشه و صد روزه مشکلات رو حل کنه!»
سؤالات از این مهم‌تر؟


دستاران با انتشار این تصویر نوشت: «جناب همتی از صدا و سیما انتقاد کرد و گفت باید سؤال‌های مهم‌تر را بپرسد. به عنوان مثال، این موضوعات سؤال‌های صدا و سیما در مناظره‌ اوله. منظورش از مهم‌تر ازاین‌ها چیه؟...»
غرب بدون روتوش
مهدی: «‏یه جوان کانادایی، با برنامه قبلی، اعضای یه خانواده‌ مسلمون رو با کامیون زیر گرفت و کُشت. یه دختر 15 ساله هم جزو قربانیانه. تصور کنید این ماجرا برعکس بود...»
اقتدار ایران، اقتدار افغانستان است
الهام عابدینی: «محمدسرور رجایی، نویسنده و پژوهشگر افغانستانیِ ساکن در ایران گفتند: ایران میهن دوم و میهن فرهنگی من است. اقتدار و امنیت ایران، اقتدار افغانستان است. ایشان نویسنده کتاب دشت لیلی تا جزیره‌ مجنون، مجموعه خاطرات رزمندگان افغانستانی در دفاع مقدس هستند.»
رمز حل مشکلات کشور
اسماعیل معنوی با انتشار فیلمی نوشت: «اینجا روستای جُفیر با جمعیت ۶۰۰نفر است و چاه‌های نفت در نزدیکی‌اش نیستند بلکه دقیقا داخل روستا قرار دارند! عجالتا بدانید که در گرمای وحشتناکِ خوزستان اینجا فقط هفته‌ای یک‌بار با‌تانکر آبرسانی می‌شود! اینها حل شدنی‌ست، به شرط آنکه دولتِ مردم سر کار بیاید نه دولت‌ِ ما نمی‌توانیم!»
مراکشی‌ها علیه سفیر اسرائیل
امیرصالحی: «در شش ماه گذشته هیچ مالک مراکشی حاضر نشده است ملک خود را به سفیر اسرائیل در این کشور اجاره بدهد و در نتیجه هنوز هم در هتل زندگی می‌کند. هر جا هم که تشریف نحسش را می‌برد، جوانان مراکشی آن مکان را گندزدایی می‌کنند. ملت‌های منطقه هیچ‌وقت با کثافتی به نام اسرائیل کنار نمی‌آیند.»
اعتراض زن‌های یهود به نابرابری در عبادت!
کاربری نوشت: «زنهای یهودی توی اسرائیل اعتراض کردن به اینکه چرا نمیتونن برابر با مردان خدارو عبادت کنن، رفتن با یه خاخام مصاحبه میکنن، اون میگه نمیشه چون دین ما میگه جای زن‌ توی خونه‌س.»
خیانت‌های خاندان پهلوی به ایران
هاون مدیا: «شاه پهلوی 1.2 میلیارد دلار به فرانسه، بیش از 800 میلیون دلار به انگلیس برای باغ وحش و فاضلاب لندن و...، 354 میلیون دلار به مصر، 1.1 میلیارد دلار به IMF (صندوق بین‌المللی پول) و... کمک مالی فرستاد در حالیکه فقط 8 شهر و 1 روستای کشور (57 هزار خانوار) آن هم به صورت ناقص گاز داشتند که حالا به بیش از 20 میلیون خانوار (97درصد)رسیده و خیلی از روستاهای کشور هم از نعمت گاز بهره مندند؛ مشکلات اقتصادی باعث نشود اسیر سیاه‌نمایی قدرت طلبان خارج نشین شویم.»