kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

«رازهای جماران» در تلویزیون فاش می‌شود(اخبار ادبی و هنری)

همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مجموعه مستند «رازهای جماران» با محوریت نمایش ناگفته‌هایی از زندگی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران آماده نمایش شد.


مجموعه مستند «رازهای جماران» در چهار قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به روایت زندگی حضرت امام خمینی(ره) و مناسبات سیاسی و فردی ایشان از زبان محافظین بیت امام در حدفاصل سال‌های ۵۷ تا ۶۸ می‌پردازد و از روز پنجشنبه سیزدهم خرداد تا یکشنبه ۱۶ خرداد ساعت 16 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
گفتنی است که محافظین نزدیک‌ترین افراد به بیت امام بودند و ناگفته‌ها و روایت‌های شنیدنی و جذابی از زندگی امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی برای بیان دارند که اولین‌بار در قالب یک مجموعه مستند روایت خواهد شد.
همچنین در مجموعه مستند «رازهای جماران» برای اولین‌بار بیش از ۱۰۰ قطعه عکس و تصاویر دیده نشده از جماران و بیت امام به نمایش درمی‌آید.
ساخت این مجموعه مستند بیش از دو سال به طول انجامیده است و برای ساخت آن از صدها ساعت گفت‌وگوی شنیده نشده و هزاران صفحه منابع دیده نشده بهره گرفته شده است.
مجموعه «رازهای جماران» به کارگردانی مشترک محسن سلیمانی و محمد ثقفی، در خانه مستند تهیه شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.
این مستند پس از پخش از رسانه ملی در پلتفرم‌های نمایش خانگی عرضه اینترنتی خواهد شد.