kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

تبعه خارجی منتشرکننده تصاویر خصوصی دختران ایرانی در کاشان دستگیر شد

 

دادستان کاشان گفت: تبعه خارجی که مدعی ارتباط نامتعارف با کاربران ایرانی شده و نسبت به انتشار تصاویر خصوصی دختران و زنان ایرانی اقدام کرده بود، در عوارضی کاشان به اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
روح الله دهقانی دیروز سه‌شنبه با ‌اشاره به اینکه انتشار تصاویر و ویدئوهای ارتباط نامتعارف این تبعه واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی و در بین مردم در پی داشت، اظهار داشت: با توجه به حساسیت این موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار مقامات انتظامی و اطلاعاتی قرار گرفت. وی با بیان اینکه این فرد عصر روز سه شنبه در عوارضی کاشان به اصفهان شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد: متهم پس از تفهیم اتهام برای سیر مراحل اداری و قضایی به تهران منتقل شد.
سرهنگ سید احمد خسروی رئیس‌مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا گفت:تصاویری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه یکی از اتباع بیگانه مدعی شده است با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد.
وی ادامه داد: با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبر، بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند که پرونده‌ای با همین عنوان به صورت مشترک در ۲ پلیس تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیگیری این موضوع تشکیل شده است.