kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

قاتل ۲ محیط‌بان شهید زنجانی شناسایی شد

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: قاتل ۲ محیط‌بان شهید زنجانی، شناسایی و به مرجع قضایی استان معرفی شد.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، افزود: نامبرده به زودی قصاص شده و به سزای کار ناشایست خود خواهد رسید.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان نیز گفت: قاتل به جرم خود اقرار کرده و گفته است که این ۲ محیط‌بان زنجانی را خود به تنهایی به شهادت رسانده و شریک جرم نداشته است.
اسماعیل قلی‌زاده، افزود: قاتل که شکارچی دیگری را در جنایت ارتکابی خود به عنوان شریک جرم معرفی کرده بود بالاخره قتل این ۲ محیط‌بان را گردن گرفت که پرونده نامبرده از دادسرا به دادگاه رفته است و اکنون در یک قدمی قصاص قرار دارد. شهید مهدی مجلل و مکائیل هاشمی، ۱۶ فروردین ماه امسال /دوشنبه شب/ حین عملیات تعقیب و گریز شکارچی خاطی و غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فیله خاصه که جزو مناطق شکار ممنوع استان زنجان است بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی شکارچی متخلف به شهادت رسیدند.
شهید هاشمی متولد ۱۳۵۸ و با بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت و شهید مجلل نیز متولد ۱۳۶۶ و افزون بر هفت سال خدمت، متاسفانه دوشنبه شب /۱۶ فروردین ماه/ در حین تعقیب و گریز شکارچیان غیرمجاز بر اثر درگیری و شلیک گلوله از سوی این متخلفین، آسمانی شدند. شهید مجلل مجرد و شهید هاشمی دارای همسر و یک فرزند پسر هفت ساله و همسرش نیز باردار است که متاسفانه این شهید گرانقدر نتوانست تولد فرزند دوم خود را ببیند.