kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

بچه‌های انقلابی تعارف ندارند اما...
مقدم شاد: «بچه‌های انقلابی هنوز نامزدشون رأی نیاورده دارن نقدش میکنن و بهش تذکر میدن. این یعنی جریان انقلابی پویاست و باکسی تعارف نداره.حالا نگاه کنید از اون طرف بعضی‌ها صرفا برای منافع حزبی پا روی وجدانشون میذارن و هشتگ «روحانی متشکریم» میزنن».
انجام وظیفه
احسان رستگار: «من و تو موظفیم، ایران را ولو ذره‌ای،آبادتر کنیم.ولو‌اندکی،دل اهالی جمهوری اسلامی ایران را، آرام‌تر کنیم.ولو لحظه‌ای، زندگی را برای هموطنانمان، آسوده‌تر کنیم. ولو در حد وسع محدود خود، اخلاق اسلامی را بروز و نشر دهیم. من از این انجام وظیفه، سر باز نمی‌زنم.»
‏آزادی به سبک انقلابی‌ها
کاربری نوشت: «ولی تاریخ نشون داده انقلابیا آزادی حقیقی بیشتری به مردم میدن، اصلاحاتیا صرفا از اسم آزادی بهره‌کشی رسانه‌ای میکنن.»
مسئولیت‌پذیر باشیم
کاربر دیگری نوشت: «کسی که در مقابل نتیجه‌ منفی بد رای دادن خودش، رای ندادن در نوبت بعدی رو به عنوان راهکار انتخاب می‌کنه؛ قطعا در زندگی شخصیش هم مشکل عدم مسئولیت‌پذیری رو داره.»
‏ایثار را از مادر شهید بیاموزیم
جواد تاجیک: « مادر شهیدان داود، رسول و علیرضا خالقی‌پور که همسر جانباز هم هست، میگفت من افتخار می‌کنم در تمام طول جنگ سفره‌ای در خانه‌ام پهن نشد که همه مردان خانه‌ام دور هم جمع باشند و شرمنده‌ام که خودم فدای انقلاب نشدم. بعضی اینطور ایثار کردند و بعضی هم می‌خواهند از دادن یک رأی دریغ کنند!»
ایران توانست
علیرضا وهاب‌زاده: کووایران برکت در آستانه ورود به فاز واکسیناسیون عمومی.واکسن «کووایران برکت» حاصل یک سال زحمت و تلاش شبانه‌روزی دانشمندان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، به عنوان نخستین واکسن صد در صد ملی در آستانه دریافت مجوز برای مصرف عمومی قرار گرفت. ایران توانست... »
علی اقبالی: «واکسن تماما ایرانی «برکت» در آستانه واکسیناسیون عمومی، کروناهم نکشه قطعا این درد براندازا رو خواهد کشت.