kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۲۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
بیزینس اینسایدر خبر داد

بوریس جانسون به‌دلیل اختیار چندهمسر و داشتن تعداد نامعلومی فرزند دچار مشکل مالی شده!

در حالی که خبر ازدواج نخست‌وزیر انگلیس با همسر سوم مخابره می‌شود، چندین گزارش حاکی از آن هستند که بوریس جانسون شدیداً درگیر مشکلات مالی و بدهکاری به ویژه از بعد از طلاق گرفتن از زن سابقش و پرداخت هزینه تعداد نامشخص فرزندانش شده است.



سرویس خارجی-

باز هم زندگی خصوصی «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر پرحاشیه انگلیس، خبر ساز شده است. زمانی مسئله روابط نامشروع و زد و بندهای مالی‌اش با یک مدل آمریکایی بر سر زبان‌ها بود و زمانی سفر پرهزینه‌اش به کارائیب و روشن نبودن منابع مالی آن در بوق خبری بود و حالا خبر مشکلات مالی و چند همسری‌اش
سرو صداکرده است.
در حالی که بوریس ازدواج سومش را این بار با خانم «کری سیموندز» آن هم در حضور فرزند یک ساله‎‌شان جشن می‌گیرد، بیزینس اینسایدر اعلام کرده که او از بابت طلاق اخیرش، داشتن چند فرزند که تعدادش برای گزارشگران نامعلوم است و کاهش درآمدش شدیداً دچار مشکل شده است. برخی مفسران نزدیک به او می‌گویند که این مشکلات در اثر کاهش درآمد بعد از ورود به نخست‌وزیری به همراه پرداخت هزینه‌های تعداد نامشخص فرزندانش و همین طور هزینه‌های مربوط به جدایی از همسر دومش «مارینا ویلر»، بروز پیدا کرده‌اند، یا حتی روابطی که با برخی زن‌ها به طور پنهانی داشته یا شاید حتی دارد!
این در حالی است که بر اساس یک سری ادعاهای دیگر، جانسون به دنبال استفاده از حامیان مالی به جهت پرداخت هزینه معیشت خود رفته است. او، بر اساس گزارش‌های متعدد، به دلیل وضعیت مالی که به آن دچار شده تلاش کرده از پول‌های اهدایی مرتبط با حزب محافظه‌کار و حامیان مالی سیاسی دیگر برای پرداخت هزینه‌های زندگی‌ استفاده کند و در مواردی نیز در این کار موفق بوده و این پول‌ها را صرف مواردی همچون نو‌سازی اقامتگاه نخست‌وزیری خود در خیابان داونینگ، رفتن به تعطیلات به حوزه کارائیب با کری سیموندز، پرستار بچه، مربی شخصی و غذاهای بیرون بر به ارزش ۲۷۰۰۰ پوند کرده است.
گفتنی است، حاشیه‌های مالی جانسون یکی دو تا نیست. معروف است او از پرداخت بدهی‌هایش شانه خالی می‌کند یا در اولین قرار با همسر دومش طبق ادعای خود، او را به منظور خودداری از پرداخت پول ناهار به یک دیدار کاری با «هیر کریشناس» برده تا پول غذا ندهد. او بعدها گفته بود همسرم هرگز مرا به خاطر این کارم نبخشید! یا یک بار با کارفرمای سابقش «مکس هیستینگز» هزار پوند شرط بندی کرده و باخته اما از پرداخت آن امتناع کرده است و...