kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۱۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

انتقاد اتحادیه هنرپیشگان انگلیس از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حماس(اخبار ادبی و هنری)

بزرگ‌ترین اتحادیه هنرپیشگان انگلیس با بیش از 43 هزار عضو، اقدامات اسرائیل علیه حماس را مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش فارس به نقل از «آروتز شیوا» وبسایت رژیم صهیونیستی، بزرگ‌ترین اتحادیه هنرپیشگان انگلیس اقدامات اسرائیل علیه حماس را مورد انتقاد قرار دادند.
حالا این وبسایت رژیم صهیونیستی خبر انتقاد گسترده بیش از ۴۳ هزار نفری هنرپیشگان و دست‌اندرکاران هنری بریتانیا را در مقابل حمایت تنها سه عضو از این اتحادیه می‌گذارد و در این خصوص می‌نویسد: پس از حمله اتحادیه هنرپیشگان انگلیس به اسرائیل، سه نفر از صنف بزرگ‌ترین هنرپیشگان انگلیس، این اتحادیه را ترک کردند و مبارزه ضد تروریسم را «وحشتناک» خواندند!
بزرگ‌ترین اتحادیه صنفی هنرپیشگان انگلیس رفتار اسرائیل با غزه‌ای‌ها را «نامتناسب» و «وحشتناک» خواند که باعث شد دو بازیگر یهودی از این نهاد خارج شوند.
اتحادیه «برابری» در بیانیه روز پنجشنبه در مورد تبادل آتش بین حماس و اسرائیل گفت که «اقدامات دولت فعلی اسرائیل طی چند هفته گذشته، هم در پلیس بیت المقدس و هم در برابر غزه را محکوم می‌کند.»
این وب سایت در بخشی دیگر نوشت که این اتحادیه از فعالیت حماس صحبت و جانبداری کرده است.
تبادل ۱۱ روزه شلیک موشک بین اسرائیل و حماس منجر به بیش از ۲۳۰ شهید در طرف فلسطینی و ۱۲ کشته در طرف رژیم صهیونیستی شد.
این وبسایت صهیونیستی در ادامه می‌نویسد: بیانیه اتحادیه برابری(Equity) همچنین از راهپیمایی به تاریخ ۱۶ ماه می ‌در لندن در اعتراض به اقدامات اسرائیل در غزه بدون‌اشاره به شعارهای ضد یهودی مستند و خشونت علیه پلیس دفاع کرده است.
«Equity» یا «اتحادیه هنرپیشگان بریتانیا» با نام قبلی انجمن برابری هنرپیشه‌های انگلیس، اتحادیه صنفی بازیگران، خوانندگان، مدل‌ها، مجریان، کارگردانان، طراحان، مدیران صحنه و سایر حوزه‌های هنری خلاق در انگلستان است. اتحادیه برابری در سال ۱۹۳۰ توسط گروهی از مجریان تئاتر معروف «وست اِند» تشکیل شد.