kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳

روایت عجیب عطریانفر از علت افشای فایل صوتی ظریف(خبر ویژه)

واکنش منفی خاتمی به کاندیداتوری لاریجانی و رایزنی‌های خاتمی و سید حسن خمینی برای کاندیداتوری ظریف، زمینه‌ساز انتشار فایل صوتی محمد جواد ظریف و خلع سلاح کردن وی در انتخابات شد!


به گزارش جوان، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در اظهارنظری انصراف دکتر ظریف از کاندیداتوری انتخابات را دنباله رقابتی شدید در دفتر رئیس‌جمهور با اصلاح‌طلبان عنوان کرد.
محمد عطریانفر در گفت‌وگویی که در شبکه‌های خبری بازتاب داشت، برای نخستین بار و به صورت آشکار پرده از رقابت‌های دفتر رئیس جمهور با اصلاح‌طلبان برداشت و مدعی شد: افشای فایل صوتی ظریف، دنباله رقابتی شدید بود که در دفتر رئیس‌جمهور با اصلاح‌طلبان وجود داشت. اگر اصلاح‌طلبان حاضر به همراهی با دولت سوم حسن روحانی به ریاست علی لاریجانی می‌شدند، شاید این فایل در امنیت کامل حفظ و نگهداری می‌شد.
عطریانفر با بیان اینکه ظریف قصد کاندیداتوری داشت و به خاطر انتشار فایل صوتی کاندیدا نشد، اضافه کرد: گزینه دولت روحانی و مشخصاً حزب اعتدال و توسعه به محوریت واعظی، از ابتدا علی لاریجانی بود نه ظریف.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تلویحاً دفتر ریاست جمهوری را متهم انتشار فایل صوتی ظریف معرفی و ادعا کرده است: واکنش منفی خاتمی به کاندیداتوری لاریجانی و رایزنی‌های خاتمی و سید حسن خمینی برای کاندیداتوری ظریف، زمینه‌ساز انتشار فایل صوتی محمد جواد ظریف و خلع سلاح کردن وی در انتخابات شد!