کد خبر: ۲۱۸۰۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
مکنزی:

بسیار نگران توان موشکی بالستیک ایران هستم/ ایران توان حمله سایبری به زیرساخت‌های ارتش آمریکا را دارد

 


فرمانده تروریست‌های آمریکایی سنتکام درباره توان موشکی بالستیک ایران گفت: دیدیم که آنها وقتی عین‌الاسد را زدند، موشک‌هایشان دقیق بود و من بسیار نگران این توان موشکی بالستیک ایران هستم.
ژنرال مکنزی، فرمانده تروریست‌های آمریکایی سنتکام گفت: یکی از نگران‌کننده‌ترین مسائل مربوط به ایران در 10 سال گذشته ایجاد توان موشکی بالستیک بوده که مهم و قابل توجه است.
مکنزی افزود: دیدیم که آنها وقتی عین‌الاسد را زدند، موشک‌هایشان دقیق بود و من بسیار نگران این توان موشکی بالستیک ایران هستم.
به گزارش کاوش مدیا، فرمانده تروریست‌های آمریکایی سنتکام در پاسخ به این سؤال که دائما می‌شنویم که چین و روسیه عامل حملات سایبری به آمریکا هستند، آیا ایران هم توان چنین حملاتی به زیرساخت‌های ارتش آمریکا را دارد؟ گفت: بله معتقدم که ایران توان چنین حملاتی را دارد.