kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۰۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

اعتراض سرمربی تیم ملی والیبال نسبت به شرایط میزبانی ایتالیا

 

سرمربی روسی والیبال ایران به شرایط میزبانی ایتالیا اعتراض کرد.
وضعیت میزبانی ایتالیا برای مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها اصلا رضایت‌بخش نیست اما چه تیم ایران، چه سایر تیم‌های شرکت‌کننده چاره‌ای جز پذیرش موضوع و کنار آمدن با شرایط ندارند. ضمن اینکه خود ایتالیایی‌ها هم در پی اعتراض‌های وارده در حال رفع کاستی‌ها هستند و می‌شود پیش‌بینی کرد که تا دو سه روز آینده شرایط کم‌کم‌ جا بیفتد.
«ضعف میزبانی و اعتراض به‌ جای خود، ولی نباید از اصل موضوع که تمرین و آمادگی است فاصله بگیریم.» خوش‌خبر سرپرست تیم ملی با نقل این جمله از سرمربی تیم ملی افزود: آلکنو اگرچه مثل سایر سرمربیان به شرایط معترض است ولی سعی دارد جنبه‌های منفی میزبانی ایتالیا را از ذهن بازیکنان دور کند و بر تمرکز ذهنی تیم روی تمرینات و آماده‌‌سازی تاکید دارد. البته با آغاز تمرینات در ریمینی همین اتفاق هم افتاد و تمرکز تیم کاملا به والیبال برگشت.
لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شود و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه داشته باشد. تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.