kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

استاندار خوزستان نسبت به عادی‌انگاری کرونا در استان هشدار داد

 


استاندار خوزستان با هشدار نسبت به عادی انگاری کرونا از سوی مردم و مسئولان استان گفت:نباید به گونه‌ای رفتار شود تا تمامی زحمات برای کنترل کرونا در خوزستان به هدر برود.
قاسم سلیمانی دشتکی بیان کرد: کارهای بزرگی در خوزستان برای کنترل کرونا انجام گرفت به عنوان مثال کشتی‌های حامل کالاهای اساسی که از کشورهای مختلف در بنادر استان برای تخلیه بار پهلو گرفتند با اقدام بسیار خوب مسئولان استانی به خوبی کنترل شدند و موردی از کرونا از سوی خدمه این کشتی‌ها به استان منتقل نشد. وی گفت: در عید فطر امسال نیز با همکاری و مشارکت بزرگان و شیوخ موفق شدیم دید و بازدیدهای عید را در خوزستان کاهش دهیم و همین موضوع در کنترل کرونا بسیار تاثیرگذار بوده است.
سلیمانی دشتکی درخصوص تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نیز بیان کرد: ستاد ملی کرونا دستورالعملی را در این خصوص ابلاغ خواهد کرد تا روش و نحوه تبلیغات از سوی نامزدها مشخص، و از انتشار ویروس کرونا در این ایام جلوگیری شود. استاندار خوزستان با بیان اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملکرد استان در کنترل ویروس کرونا رضایت داشت ادامه داد: در بخش نظارت و بازرسی عملکرد مسئولان خوزستانی بسیار خوب بوده و همین موضوع باعث شده تا شرایط کرونا در خوزستان کنترل شود. علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان نیز گفت: هلال احمر در مرزهای خوزستان آزمایشگاه دارد و از هر فردی که در مرز تردد دارد تست کرونا می‌گیرد.
طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم‌اکنون وضعیت کرونا در ۱۶ شهرستان نارنجی و ۱۱ شهرستان زرد است.