kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۹۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

انتخابات شورای اسلامی شهر ساری تمام مکانیزه برگزار می‌شود

 

ساری- خبرنگار کیهان:
رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات مازندران با اعلام این که انتخابات شورای اسلامی شهر ساری تمام مکانیزه برگزار می‌شود، از تحویل دستگاه‌های تمام مکانیزه به استان خبر داد.
ابوذر قربانی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان در ساری‌، بر ضرورت تمهید زیرساخت های مناسب جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات تمام مکانیزه در شهر ساری تاکید کرد. ‎
وی گفت : با توجه به دریافت 901 دستگاه تمام مکانیزه از وزارت کشور برای ساری، آمادگی فرمانداری ساری جهت کلیه تمهیدات لازم، موضوعی مهم است.
قربانی با اشاره به پوشش مخابراتی روستاهای استان بویژه در نقاط دوردست‌، افزود‌: همکاری و تعامل اداره کل ارتباطات و مخابرات استان در این راستا امری ضروری است‌.
فرماندار ساری هم در این نشست آمادگی این مجموعه را جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات تمام مکانیزه شورای اسلامی شهر و همکاری در زمینه رفع مشکلات ارتباطی مخابرات اعلام کرد.
در این جلسه قرارشد شرکت مخابرات مازندران جهت رفع مشکلات در نقاط کم‌پوشش و فاقد پوشش کل استان و ارائه زیرساخت‌های مخابراتی اقدامات لازم را انجام دهد.
فرمانداری ساری هم مکلف شد تا جهت رفع موانع مانند مجوزهای لازم در شهر ساری اقدام کرده و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هم نسبت به شناسایی و نصب دکل‌های مخابراتی در نقاط فاقد پوشش یا تقویت در نقاطی با پوشش ضعیف در سطح استان همکاری لازم را به عمل آورد.