kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۸۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ای مجلس انقلابی! وقتی ما می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان برطبق نظر کارشناسان اقتصادی تحریم‌ها را خنثی کنیم به چه دلیل تسلیم باج‌خواهی جریان سلطه شویم و برای سالهای متمادی خودمان را از دانش هسته‌ای محروم کنیم؟ چرا مثل یک کشور طاغی و یاغی بازرسی فراقانونی در کشورمان صورت می‌گیرد؟ البته دولت برای جبران آبروی از دست رفته خود می‌خواهد در پایان عمر پرخسارتش برجام 2 را تصویب کند. ولی مجلس باید با قدرت در برابر این ذلت‌پذیری‌ها بایستد و قانون مصوب راهبردی خود را به اجرا درآورد.
سید طباطبایی
* خسارت‌های هنگفتی که دولت بر کشور وارد کرده به این زودی‌ها قابل ترمیم نیست. امیدواریم با شکل‌گیری دولتی انقلابی و جهادی بتوانیم کشور را از حالت عقب‌گرد به وضعیت پیشرفت ببریم و این کار منشأ خیر و برکت و امیدواری مردم به آینده و رونق کسب و کار و تولید و افزایش ارزش پول ملی، شروع ساخت مسکن مهر و باز شدن گره اشتغال و ازدواج جوانان شود.
6558---0937 و 2842---0935
* خداوندا به کاندیداهای ریاست جمهوری، شجاعت، درایت،‌خداترسی و معادباوری و به همه ما ملت، بصیرت و تشخیص حق از باطل و خداباوری عنایت بفرما تا در سایه آن ایران را به قله‌های پیشرفت در تمام زمینه‌ها سوق دهیم و رضایت حضرت ولی عصر(عجل‌ا... تعالی فرجه) و نایبش امام خامنه‌ای عزیز را به دست آوریم.
سروی- قم
* شورای محترم نگهبان در موقع بررسی صلاحیت امثال جهانگیری باید به موضوعاتی مثل نابود کردن 18 میلیارد دلار ارز و 60 تن طلا و... اهانت او و رئیس‌جمهور به مردم در ایام مناظرات و پس از آن توجه کافی داشته باشد.
7594---0910
* آیا مشکل برق مصرفی قابل پیش‌بینی برای مدیران شرکت برق محرز نبود که به یک باره به قطع بی‌برنامه برق در اکثر استانهای کشور و کارخانه‌ها اقدام نمایند؟! این نشان از بی‌مبالاتی و بی‌تدبیری‌هاست جا دارد با ورود مجلس به این موضوع و انتخاب مدیران کاردان و شایسته جلوی این بی‌انضباطی‌ها گرفته شود تا مردم کمتر آسیب ببینند.
0685---0916
* گرانی‌های اخیر نان و قطع برق عادی نیست. آن هم درست در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتخابات؟! گویا دولت تمام تلاش خود را برای ایجاد نارضایتی بکار گرفته است؟!
5107---0913
* اگر واقعاً وزارت نیرو نگران مصرف برق است شماره تلفنی را اعلام کند تا مردم گزارش‌های خود را از پرمصرف‌ها و... اعلام کنند. البته گشت‌های نامحسوس نیز خوب است توسط وزارت نیرو صورت گیرد.
0220---0935
* واقعاً چقدر شرم‌آور است کسی که طی 8 سال مسئولیت خود نقش بسیاری در اوضاع نابسامان اقتصادی کشور داشته، مجدداً برای تصاحب مسئولیت بالاتر ثبت‌نام و کاندیدا شود؟!
5902---021
* عزیزانی که در دوره قبل به شعار رفع تحریم و دلار هزارتومانی، کنسرت و رفع حصر رأی دادند، این بار عقلائی‌تر رأی بدهند تا کشور و ملت بیش از این متضرر نشود. در ضمن اگر انتخاب دور قبل شرایط را سخت‌تر کرد چاره‌اش این نیست که این بار رأی ندهیم بلکه باید اشتباه گذشته را با رأی و انتخاب درست جبران کنیم.
3453---0992
* در حالی که بسیاری از مردم در اثر سوء مدیریت اقتصادی دولت له می‌شوند رئیس‌جمهور سخن از پنهان ماندن کارهای بزرگ دولت می‌گوید و به عملکرد خود افتخار می‌کند؟! گویا از تورم کمرشکن، بیکاری جوانان، فساد برخی از اطرافیان و... بی‌خبر است!
1648---0915
* خنده‌های تمسخرآمیز آقای رئیس‌جمهور و گریه‌های ناچسب معاون اول ایشان درد ما مردم را بیشتر می‌کند. کارهای نمایشی دولت در این ایام سوهان روح ملت است.
4326---0933
* چرا هیچ اراده‌ای برای توقف گرانی‌ها در دولت دیده نمی‌شود؟ مردم زیر این فشارهای ناشی از سوء مدیریت و ناکارآمدی دولت له شده‌اند و کسی به دادشان نمی‌رسد.
1466---0993
* اصلاح‌طلبانی که با وجود 8 سال مسئولیت در دولت یازدهم و دوازدهم مجدداً برای تداوم وضع ویران کننده کنونی ثبت‌نام کرده‌اند یا خیلی خوش‌خیالند، یا از شرایط دشوار مردم و میزان نفرتشان از دولت و بی‌کفایتی‌شان خبر ندارند یا فاقد بصیرتند و یا نمی‌توانند از حقوق‌های نجومی دل بکنند!
1713---0915
* سریال ساخته شده از دانشمند برجسته شهید هسته‌ای دکتر شهریاری که با خون مطهر خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را تنومندتر کرد الگوی مناسبی برای نسل جوان و نخبه‌های کشور است.
6263---0938
* خوب است از کسانی که خود را نامزد ریاست‌جمهوری کرده‌اند ابتدا از آنها سوال کنند آیا با همین قانون اساسی و اختیارات آن قادرند به وظایف خود عمل کنند یا خیر؟ و اگر قادر نیستند از همین حالا کنار بکشند تا بعدها ناتوانی‌هایشان را با عنوان محدودیت اختیارات توجیه نکنند.
9512---0915
* رژیم صهیونیستی با آن همه خباثتش زبان اقتدار و موشک را فهمید ولی برخی در نظام جمهوری اسلامی این را درک نمی‌کنند؟!
8853---0912 و 3949---0912
* جامعه فلسطین نتیجه مقاومت خود را در میدان دریافت کرد و به امید خدا در آینده‌ای نزدیک این سرزمین مقدس از اشغال صهیونیست‌ها به ‌طور کلی آزاد خواهد شد.
8495---0911
* دولت‌های مرتجع منطقه بیش از این آبروی خود را قربانی دولت جنایتکار آمریکا و ولیده نامشروعش رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی نکنند. تا دیر نشده به آغوش ملت‌های خود برگردند تا هرچه سریع‌تر این پادگان تروریستی و شرارت از منطقه ریشه‌کن شود و آمریکای متجاوز هم گورش را از منطقه گم کند. در غیر این صورت در آینده نزدیک سرنوشت قذافی‌ها و صدام‌ها در انتظارشان است.
دولابی
* درود به سیدحسن نصرالله اولین بار او بود که گفت رژیم جعلی صهیونیست از خانه عنکبوت سست‌تر است.
0312---0939
* بی‌تدبیری و سوءمدیریت‌های پی‌درپی دولت و دولتی‌ها هر روز بیشتر می‌شود. از افزایش مجدد قیمت ارزاق گرفته تا گرانی سرسام‌آور مسکن و خاموشی‌های چند ساعته زندگی را برای ملت، تلخ‌تر از قبل کرده است. متاسفانه تمام دغدغه و برنامه دولت، این برجام بی‌نتیجه و بی‌فایده بوده است که در آن برای مردم هیچ آبی گرم نشد و نخواهد شد.
کریمی
* به نظر می‌رسد دلیل اصلی کاهش جمعیت و ناباروری خانواده‌ها هزینه اقتصادی نیست بلکه رواج فرهنگ راحت‌طلبی و غربزدگی است. هرچند مشکلات اقتصادی نیز بی‌تاثیر نیست.
6045---0913
* خرما یکی از محصولات پرمصرف و مغذی در کشورمان ایران است و قدمت برداشت آن به هزاران سال قبل می‌رسد ولی متاسفانه باید گفت به‌رغم خودکفا بودن در تولید این محصول قیمت آن به چند برابر افزایش پیدا کرده و تهیه آن برای بسیاری از مردم به‌ویژه قشر محروم جامعه مقدور نیست. کاش مسئولین دولتی کاری می‌کردند این محصول از سر سفره مردم حذف نشود.
2143---0913
* وزیر ارتباطات به جای اینکه روز خود را با وب‌گردی بگذراند سامانه پاسخگویی به مردم را سروسامان بدهد که اگر فردی با 118 تماس گرفت نیاز نباشد 1380 ثانیه منتظر بماند!
عرب‌سرخی