kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۵۸۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

رژیم همیشه بازنده
محمد شیروانی: «ارتش اسقاطیل با خفت و خواری مجبور به عقب‌نشینی شد و آتش بس بدون قید و شرط را با حماس پذیرفت؛ ارتش همیشه بازنده!»
آمریکای کودک کش
فواد ایزدی: «‏تشکر لابی اسرائیل از ‎بایدن برای حمایت بی‌چون و چرا از رژیم کودک کش. ۱۴ کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل خواستار صدور بیانیه اعلام آتش‌بس در سرزمین‌های اشغالی هستند، رژیم آمریکا تاکنون چهار بار صدور این بیانیه را متوقف کرده است.»
کلید تا بیل
رضازاده: «خیلی مواظب وعده‌ها، شعارها و نمادهای انتخاباتی باشیم!حقوقدان سراغ دارم با کلید شروع کرده الان دنبال بیل می‌گرده برای پایان افتخارآمیز!دیدم که میگم! »
قسم حضرت عباس را باور کنیم یا...
محمدمهدی رحیمی: «‏چه حرفهای خوبی یاد گرفته اید این روزها آقای ‎جهانگیری! فقط بیزحمت شما که به آقای رئیس‌جمهور و معاون اولش دسترسی دارید بگید ۱۲۰ ‎شکایت دولت از رسانه‌ها رو پس بگیرند.»
قشنگ اما ترسناک
پهلوانی: «حرف‌هاى جهانگيرى خيلى قشنگه، ولى وقتى مي‌بينى اين دولت به كارگردان فيلم تبليغاتيش هم رحم نكرده و ازش شكايت كرده ماجرا خيلى ترسناك ميشه!»
جل الخالق
مرتضی قربانی: «آذری جهرمی چند وقت پیش گفت با ورود تکنولوژی جدید فیلتر کردن بی‌معنی است. حالا دار و دسته همین‌ها به عوام میگن اگه رئیسی بیاد همه چیو فیلتر میکنه! جل الخالق.»
دوگانه اصلی
‏ امیر حسین ثابتی: دوگانه اصلی در جامعه نه «باحجاب و بی‌حجاب» است، نه «فیلترینگ و رفع فیلترینگ»، نه «جنگ و صلح» و نه «اصولگرا و اصلاح‌طلب»، دوگانه اصلی «اشراف و مردم» هستند و این خود مردم هستند که می‌توانند با انتخاب درست کار را تمام کنند.»
آقای لاریجانی؛ پاسخ دهید
شیخ مرتضی: «آقای لاریجانی شما که در طول ریاست خود بر مجلس نمی‌توانستی مسئولین اجرایی را ملزم کنی تا قوانینی که توسط نمایندگان مردم ایران در مجلس تصویب شدند را اجرا کنند طوری که حتی رهبری هم از این ناکارآمدی شما گلایه کردند چطور می‌توانی دنیا را ملزم کنی که به حقوق مردم ایران احترام بگذارند؟!»
‏فقط حرف و تهمت
کاربری نوشت: «کاری به انگ چِرتی که به ‎رئیسی زدید ندارم ولی به‌اندازه دیوار کشی در پیاده‌رو‌ها هم اشتغال ایجاد نکردید.»
معنای مقاومت

حامد صرافپور: «تصویری از پهپاد ایرانی غزه. جنگ 33 روزه به 22 روزه رسید و جنگ 22 روزه به جنگ 11 روزه خاتمه یافت!می توان معنای مقاومت را دریافت و به روح سرداران بزرگ ایرانی درود فرستاد.درود به سردار حاجی‌زاده، سلامی، و شهدا طهرانی‌مقدم، حاج قاسم سلیمانی و فخری‌زاده و...»