kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۵۷۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

دورکاری با شرایط جدید از امروز در تهران آغاز می‌شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: از امروز ادارات تهران با مشاغل حساس حداقل با ٧٠ درصد ظرفیت، و مشاغلی مانند کارمندان عادی با ٥٠ درصد ظرفیت فعال هستند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا اظهارداشت: از امروز ادارات تهران با مشاغل حساس حداقل با ٧٠ درصد ظرفیت و مشاغلی مانند کارمندان عادی با ٥٠ درصد ظرفیت فعال هستند.
عباس پاشا ادامه داد: ساعت کار کارمندان در شرایط کرونا تا دستورالعمل جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا همانند قبل از ٧:٣٠ دقیقه صبح تا١٤:٣٠ دقیقه بعدازظهر است.وی، همکاری کارمندان ادارات در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته ٧٣ درصد از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تأکید کرد: عادی انگاری نباید اتفاق افتد و کارمندان در دستگاه‌ها باید علاوه‌بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دائما بهداشت فردی را رعایت کنند تا بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم. به گفته عباس پاشا، استفاده از ظرفیت کارمندان در دیگر شهرستان‌های استان تهران براساس وضعیت هشدار، قرمز، نارنجی و زرد متفاوت است.