kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۵۵۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

کمک ۱۰ میلیاردی وزارت ورزش به تیم ملی فوتبال

 


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان از کمک وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال برای حضور قدرتمندانه تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در بحرین خبر داد.
ژاله فرامرزیان از پرداخت ۱۰ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال برای آماده‌‌سازی و حضور قدرتمندانه تیم ملی فوتبال در مرحله مقدماتی جام جهانی خبر داد.وی با اشاره به اهمیت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال برای تیم ملی ایران و انتظارات به حق دوستداران فوتبال اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان به دستور مسعود سلطانی‌فر مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش وجوانان به حساب فدراسیون فوتبال واریز
کرد.
فرامرزیان در پایان گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر کمک نکردن وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال صحت ندارد و تکذیب می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی براساس برنامه‌ای که پیشتر اعلام شده بود، تیم ملی باید در تاریخ‌های 13، 17، 21 و 25 خرداد ماه سال جاری به ترتیب با هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و درنهایت عراق مسابقه دهد. قرار است این مسابقات به میزبانی بحرین برگزار شود، آن هم در شرایطی که ایران با ۲ برد و ۲ باخت کسب کرده و با ۶ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد. تیم عراق با ۱۱ امتیاز و بحرین با ۹ امتیاز در جایگاه اول و دوم قرار دارند.