kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۴۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
ولایتی:

جنبش انصارالله نقش مهمی در پیشرفت نهضت مردم یمن داشته است

علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل و «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در تماس تلفنی درخصوص تحولات اخیر و همکاری‌های فیمابین گفتگو کردند.
ولایتی با اشاره به حرکت مردم یمن برای مقابله و مبارزه با توطئه دشمنان و تحقق اهداف مورد نظر ملت بزرگ این کشور گفت: جنبش انصار الله یمن به رهبری آقای الحوثی نقش بسیار مهمی در پیشرفت نهضت مردم بزرگ یمن داشته است و مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارید.
وی افزود: پیروزی‌های فراوانی هم در خدمت به مردم یمن داشته اید و امیدواریم هر چه زودتر اهداف مورد نظر و پیروزی‌های بیشتری برای این نهضت محقق گردد.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با اشاره به مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه روابط ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک گفتگوها و دیدارها محقق شود.
ولایتی در بخش دیگری از این گفتگو از برگزاری نشست مجازی با حضور اندیشمندان و علمای اسلامی و آزادیخواهان جهان به ابتکار مجمع جهانی بیداری اسلامی در حمایت از نهضت مردم این کشور در برابر تجاوز دشمنان خبر داد.
به گزارش مهر، محمد عبدالسلام هم تاکید کرد: ما همیشه از مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امت اسلامی و به ویژه فلسطین قدردانی می‌کنیم و به نقش این کشور در حمایت از مقاومت از جمله در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی اعتماد داریم. وی گفت: پیام شما را به « عبدالملک حوثی» خواهم رساند و امیدواریم به زودی دیدارها برای توسعه روابط فیمابین انجام شود.