kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی

موشک‌های مقاومت 75 درصد صهیونیست‌ها را به پناهگاه‌ها فرستاد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دنبال حملات گسترده موشکی گروه‌های فلسطینی طی روزهای گذشته، 75درصد تمام ساکنان صهیونیست سرزمین‌های اشغالی مجبور شده‌اند به پناهگاه‌ها فرار کنند.

مهم‌ترین و حیاتی‌ترین نیاز رژیم جعلی صهیونیستی برای جلوگیری از فروپاشی و «مهاجرت معکوس»، «امنیت» است که این رژیم طی دهه‌های گذشته نتوانسته آن را تامین کند. حالا و در نبرد «سیف القدس» که فلسطینی‌ها حملات بی‌سابقه موشکی را علیه سرزمین‌های اشغالی انجام می‌دهند، این نیاز بیش از پیش برای صهیونیست‌ها برجسته شده است. راز سانسور شدید تلفات و خسارات این رژیم و بمباران وحشیانه غزه از سوی این رژیم نیز، القاء این دروغ به ساکنان صهیونیست است که، امنیت آنها تامین شده و اوضاع به اصطلاح تحت کنترل است.
در تایید این ادعا، خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با نام «تساحی دافوش» گفته که حماس طی یک هفته 3600 موشک به عمق فلسطین اشغالی شلیک کرده که بزرگترین تعداد موشکی است که از زمان تشکیل اسرائیل به آن شلیک شده است...حماس 75 درصد از ساکنان اسرائیل را مجبور کرد که به داخل پناهگاه‌ها بروند». این یعنی، رژیم صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند مردمان خود را فریب دهند و آنهااحساس امنیت ندارند. البته در جنگ 51 روزه بیش از 4 هزار موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده بود.
به گزارش انتخاب، نشریه «پراجکت سیندیکیت» نیز در مطلبی به قلم «شلمو بن آمی» آورده: «حماس حمله موشکی بی‌سابقه و گسترده‌ای به شهر‌های اسرائیل انجام داد. آنها حتی اورشلیم و تل‌آویو را هم هدف قرار‌داده و نیمی از جمعیت اسرائیل را به پناهگاه‌ها فرستادند. اسرائیلی‌ها بعد از این به این فکر فرو رفتند که با این شرایط چگونه قرار است در برابر حملات احتمالی موشکی ایران و حزب‌الله مقاومت کنند. حزب‌الله با دارا بودن زرادخانه‌ای با ۱۵۰ هزار موشک است قدرتش چندین برابر حماس است».
در همین حال، روزنامه «عربی ۲۱» به نقل از منابع آگاه نوشته، در پی پاسخ موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی، بسیاری از صهیونیست‌های ساکن تل‌آویو به صورت دسته‌جمعی به سمت شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری‌گریخته‌اند...تعداد زیادی از صهیونیست‌ها منازلی در شهرک‌های «بیت حورون»، «جفعات زئیف» و غیره را در کرانه باختری اجاره کرده‌اند تا فعلا در آنجا زندگی کنند...روند مهاجرت از بیم موشک‌های مقاومت از چند روز پیش آغاز شده و فضای رعب و ترس تل‌‌آویو را فرا گرفته است.