kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* ان‌شاءا... به زودی با نابودی رژیم کودک‌کش و غاصب در مسجدالاقصی اولین قبله‌گاه مسلمین نماز خواهیم خواند.
3453---0992
* مردم شریف کشورمان به هنگام رای دادن در انتخابات باید به این مسئله فکر کنند چرا کشور در عرصه مدیریت دفاعی و علمی پیشرفت کرده ولی در اقتصاد که در دست دولت است مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند. بنابر آنچه در این دو عرصه اتفاق افتاده باید کسی را انتخاب کرد که نگاه خویش را از خارج و خارجی‌ها بردارد و به فکر بی‌تاثیر ساختن تحریم‌ها با استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور باشد.
7345---0912
* هرکسی در انتخابات شرکت نکند قطعا برخلاف میل و رضایت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز و امنیت کشور گام برداشته است.
1526---0910 و 2842---0910
* بنده با این شیوه رای دادن در انتخابات کشور که جامعه را دوقطبی کرده و دولتمردان هم در پایان دوره مسئولیتی خویش به جای عذرخواهی بابت ناکارآمدی و سوء مدیریت نقش اپوزیسیون را بازی کرده و مشکلات را به گردن نظام بیندازند مخالف هستم و به آن انتقاد جدی دارم.
8495---0911
* در کدام کشور دنیا به براندازان و فتنه‌گران اجازه ثبت‌نام و اعلام کاندیداتوری ریاست جمهوری داده می‌شود؟ پس از 42 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی روا نیست درب وزارت کشور به روی هر معاند، نفوذی و برانداز و... باز باشد تا هزینه نظام و مردم را بالا ببرند؟! شایسته است این مشکل توسط مجلس و شورای نگهبان برای همیشه حل و فصل شود.
7345---0912 و 2842---0910
* نکته جالب در موضوع ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این است که شماری از افرادی که وارد این عرصه شده‌اند کسانی‌اند که اوضاع به هم ریخته 8 سال اخیر محصول از خودگذشتگی‌ها و ایثارهایی از آنان است که فقط قیمت مسکن را بیش از 600 درصد افزایش داد و خود در ویلاهای بالای هزار متری لواسان درد مردم را تحمل می‌کردند!
4605---0918 و 7250---0919
* دستگاه قضایی مسئولین دارای سابقه ترک فعل در دوره‌های مدیریتی را ممنوع‌الخروج اعلام کند تا در موعد مقرر محاکمه و به سزای تخلفات خود برسند. در ضمن از شورای محترم نگهبان درخواست داریم در رد صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری با سابقه فساد محکم و قاطع عمل کند.
8826---0991
* با ثبت‌نام آیت‌ا... رئیسی امید در مردم افزایش یافته است. چون او را پاکدست و ضد فساد می‌دانند. ان‌شاءا... با رای بالا سکان اجرایی کشور را به دست بگیرند و وضع خراب اقتصادی را با تیم‌های جوان متخصص و خوشفکر سروسامان خواهند داد و کشور را از نفوذی‌ها، ویژه‌خواران و... پاک خواهند کرد.
وحیدی
* آیت‌ا... رئیسی مثل برخی‌ها فقط شعار نمی‌دهد بلکه در عمل ثابت کرده که ضدفساد است و با جدیت به دنبال اصلاح ساختارهای غلط و فسادزاست.
0594---0912
* باید دید چرا تحمل یک نظامی متعهد و متخصص که توانسته ابرپروژه‌های صنعتی را در دو یا یک سال به ثمر بنشاند و آثار آن در بی‌تاثیر ساختن تحریم‌ها دیده شود برای شخص آقای لاریجانی و همفکران ایشان سخت شده است.
7795---0936
* جمله دشمن شادکنی که آقای لاریجانی در هنگام ثبت‌نام برای نامزدی ریاست جمهوری به زبان آورد نمک‌نشناسی نسبت به تلاش‌های سازنده نیروهای متعهد کشور بود که در واقع جبران‌کننده ناکارآمدی‌های دولت بوده‌اند.
کیوانی و 2600---0910
* کسانی که طی این 8 سال همراه با دولت در کوچک کردن سفره مردم نقش اصلی را ایفا کردند نباید در رسانه ملی حاضر شوند و با دیدن اوضاع، نان به نرخ روز بخورند و خود را منتقد دولت جا بزنند و مجددا مردم را بفریبند!
شکیبا
* معتقدم دولتمردان بدعملی که نامزد ریاست جمهوری شده‌اند توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت نشوند چرا که قرار است با رای مردم برای همیشه کنار گذاشته بشوند.
8857---0992
* برخی اصلاح‌طلبان غربگرا در همنوایی با بیگانگان مجدداً همچون فتنه 88 از هفته‌ها قبل از انتخابات بر طبل تقلب می‌کوبند. فقط کسانی این گونه عمل می‌کنند که از عقل، خرد و دینداری تهی باشند و دل در گرو غرب وحشی داشته باشند!
2977---0933
* مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند مذاکرات وین فرسایشی نشود؟ پس چرا اعضای تیم مذاکره‌کننده ما این مذاکرات بی‌نتیجه را طولانی کرده‌اند و حاضر به ترک وین نیستند؟ جمله تکراری آقای عراقچی در مصاحبه‌ها این شده که پیشرفت حاصل شده ولی مذاکره ادامه دارد. این بازی با کلمات چرا تمامی ندارد؟
2611---0913
* آقای احمدی‌نژاد وقتی هیچ یک از نهادهای قانونی نظام را قبول ندارد چگونه می‌خواهد رئیس جمهور این نظام بشود؟ معتقدم نباید به چنین فردی اجازه داده شود که به هر شهری بخواهد برود و فتنه درست کند.
2611---0913
* دولتمردانی که کشور را به این وضع انداخته‌اند نباید نامزد ریاست جمهوری می‌شدند چرا که امتحان خود را پس داده‌اند و مردم در این مدت آنان را خوب شناخته‌اند.
2986---0915
* می‌گویند رئیس جمهور هیچ‌کاره است. اگر راست می‌گویید پس در این بیش از یک ماه در وین چه می‌کنند؟ مگر رهبری نفرمودند لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی؟! دیگر این مذاکره کشدار و مشکوک چه معنا و مفهومی دارد؟!
تفضلی
* عملکرد وزرایی که ترک فعل داشته‌اند به ویژه وزیر ارتباطات که فضای مجازی را به حال خود رها کرده باید در اولین فرصت پس از اتمام دوره عمر دولت تدبیر مورد رسیدگی قرار گیرد. چه بسیار خانواده‌هایی که با این بی‌تدبیری فرو پاشیده‌اند.
5140---0913
* امام خامنه‌ای بارها فرمودند با پارچه کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد. به همین دلیل سخنان آقای جهانگیری به هنگام ثبت‌نام برای نامزدی ریاست جمهوری برای ما مردم فاقد اعتبار است و گریه مصنوعی ایشان هم ترحمی برنمی‌انگیزد.
0672---0915
* برای تبدیل کشاورزی آب‌محور و زمین‌محور به کشاورزی دانش‌محور باید تلاش‌های زیادی در کشور بشود از جمله مراکز آموزش در سراسر کشور ایجاد گردد و امر آموزش جدی گرفته شود.
2616---0916
* قرار بود از بیماران کرونایی بستری هزینه‌ای نگیرند. ولی از بستگان پدرخانم بنده که تحت پوشش کمیته امداد هم بود و بر اثر کرونا در بیمارستان بجنورد (امام حسین علیه‌السلام) فوت کرد حدود پانصد هزار تومان دریافت کردند و علاوه بر آن صد و چند هزار تومان هم مالیات بر ارزش افزوده گرفتند! متوفی چه ارزش افزوده‌ای دارد؟!
3707---0915