kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹

هشدار استاندار تهران درباره تولید رمز ارز در برخی دستگاه‌های دولتی

استاندار تهران گفت: استخراج رمز ارز‌ها مصرف برق قابل توجهی دارد و استفاده از این دستگاه‌ها در نهاد‌های دولتی تخلف است و باید با مدیران مربوطه برخورد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در دومین جلسه شورای اداری استان تهران در سال جاری اظهار داشت: در حوزه تحقق الگوی بهینه مصرف در شرایط کنونی باید همکاری میان دستگاه‌ها شکل بگیرد و در این راستا در حوزه آموزش، فرهنگ ‌سازی و ایجاد مشوق‌ها که عمده آن به وزارت نیرو بازمی گردد باید از کمک رسانه‌ها نیز بهره بگیریم و بی‌تردید در مسائل اجتماعی اگر همراه ‌سازی مردم وجود نباشد در پیشبرد اهداف موفق نخواهیم بود.
محسنی بندپی در مورد لزوم تحقق مصرف بهینه انرژی افزود: استخراج رمز ارز‌ها مصرف برق قابل توجهی دارند لذا استفاده از این دستگاه‌ها در دستگاه‌های دولتی تخلف است و باید با مدیران مربوطه برخورد انجام شود، چطور مدیری که به صورت خلاف از واکسن استفاده کرده با آن برخورد می‌شود، باید این موارد نیز به عنوان خلاف برخورد قاطعی با آن صورت گیرد. وی ادامه داد: در انتخابات وزارت کشور مجری است، ولی انتخابات بحث حاکمیتی و ملی است که در قانون نیز به کمک دستگاه‌های مختلف اشاره شده همان‌طور که در مدیریت بیماری کرونا یک هم افزایی میان دستگاه‌ها را شاهد بودیم که باعث شد استان تهران ۱۴ میلیون نفری با کمک خداوند در مدیریت این بیماری عملکرد مناسب داشته باشد و دانشگاه‌های علوم پزشکی هیچ‌گاه احساس تنهایی نکردند.
استاندار تهران افزود: دستگاه‌های مختلف، چون پلیس، شهرداری‌ها در این راستا کمک کردند و در ادامه نیز در موضوع واکسیناسیون نیز همین گونه عمل شد و در انتخابات نیز که از اهمیت بسزایی برخوردار است باید همه دستگاه‌ها کمک کنند.