kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵

توزیع 100 سری جهیزیه با حضور رئیس ‌سازمان بسیج سازندگی در گلستان

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و همچنین توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی با حضور سردار زهرایی رئیس‌ سازمان بسیج سازندگی کشور انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تاکنون به کمک مردم و خیرین ۳۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع ‌شده است.
حسن ملک حسینی از راه‌اندازی سامانه‌ای در راستای توزیع اقلام معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و با بیان اینکه دیروز ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان گلستان اهدا شد، تصریح کرد: علاوه‌بر این تاکنون بیش‌ از یک‌هزار و ۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان استان اهدا و تحویل شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان با‌ اشاره به اینکه رزمایش کمک مؤمنانه با تأکید مقام معظم رهبری امروز تبدیل به نهضت مؤمنانه شده است، افزود: کمک مؤمنانه بین مردم به فرهنگ تبدیل شده است وگرچه این کمک‌های معیشتی نمی‌تواند همه مشکلات مردم نیازمند جامعه را حل کند اما تسکینی بر آلام آنها خواهد بود.
چهارمین مرحله توزیع کمک مؤمنانه و چهاردهمین مرحله رزمایش مؤمنانه بسیج در استان گلستان با حضور سردار زهرایی رئیس‌ سازمان بسیج سازندگی کشور
آغاز شد.