kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

برگشت زدن چک‌ بازاریان استان چهارمحال و بختیاری ممنوع

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانک‌ها براساس مصوبات ستاد ملی کرونا از برگشت چک‌ کسبه و بازاریان استان خودداری کنند.

 
شهرکرد– خبرنگار کیهان:

اقبال عباسی، در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا قانون است و باید اجرا شود لذا بانک‌ها نیز باید براساس این مصوبات عمل و از برگشت چک‌ کسبه و بازاریان خودداری کنند، درغیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: اماکن گردشگری، تفریحی و توریستی استان در ایام تعطیل عید فطر هیچ‌‌گونه خدماتی ارائه نمی‌دهند اما فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و کمیته‌های انتخاباتی مستثنا از مصوبه ستاد کرونا هستند.
وی گفت: نیروی انتظامی با استفاده از گزارش‌های مردمی و سایر روش‌ها باید نظارت‌ها را تشدید و از برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها جلوگیری و بازرسی و نظارت توسط دستگاه‌های مربوطه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید شود.
وی تصریح کرد: 100 میلیون تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به تامین ماسک برای بسته‌های معیشتی طرح‌های مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه اختصاص می‌یابد و از خیران نیز درخواست می‌شود در تامین ماسک برای خانواده‌های نیازمند کمک کنند.
وی افزود: آزمون‌های پایه‌های ششم، نهم و دوازدهم دانش‌آموزان به صورت حضوری برگزار و برخورد با دانش‌آموزان تحریک‌کننده برای اعتصاب به وسیله نمره انضباط و تاثیرگذاری در ثبت‌‌نام‌ سال‌های بعدی آنها انجام و دانش‌آموزنماها نیز شناسایی و برخورد لازم انجام می‌شود.