kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۹۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

برخورد قطار با پراید و نجات معجزه‌آسای سرنشینان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از برخورد قطار با یک دستگاه خودروی پراید در خط آهن شهرری به سمت ورامین و نجات معجزه‌آسای سرنشینان پراید خبر داد.




سید جلال ملکی به تسنیم گفت: بامداد دیروز یک مورد حادثه برخورد قطار با یک دستگاه خودروی سواری در خط آهن شهرری به سمت ورامین (حدود دو کیلومتر بعد از ایستگاه ورامین) به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
ملکی افزود: در محل حادثه مشاهده شد قطار مسافربری در حال تردد روی خط آهن، با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد و مسافتی را بعد از برخورد با قطار روی خط آهن طی کرده بود.
وی با بیان اینکه پراید تقریباً متلاشی شده بود ادامه داد: دو سرنشین (آقا و خانم حدوداً 18 و 19 ساله) در خودروی پراید حضور داشتند که ظاهراً در لحظات اولیه خانم از خودرو به بیرون پرتاب شده و کمی عقب‌تر از محل توقف قطار و خودرو، در حاشیه خاکی کنار خط آهن بود.
ملکی با اشاره به مصدومیت این خانم گفت: سرنشین مرد نیز در خودروی متلاشی شده محبوس و گرفتار بود که آتش‌نشانان عملیات رها‌سازی را آغاز کرده و پس از مدتی تلاش و برش قطعات خودرو، موفق شدند این جوان را نیز در حالیکه زنده و دچار مصدومیت شده بود، از خودرو خارج کنند و تحویل عوامل اورژانس دهند.