kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

تیم المپیکی کشتی آزاد در یک تورنمنت خارجی مشخص می‌شود




آزادکاران منتخب کادر فنی از دیروز در خانه کشتی اردو زدند تا بزودی بعد از اعزام برخی نفرات به لهستان، ترکیب نهایی برای المپیک مشخص شود.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بعد از رقابت‌های گزینشی قزاقستان که ماه گذشته برگزار شد توانست هر ۶ سهمیه بازی‌های المپیک خود را کسب و تیم اعزامی به توکیو را تکمیل کند. البته تکلیف آزادکاران هنوز مشخص نیست، چراکه کادر فنی بعد از تکمیل سهمیه‌ها وارد مرحله دیگری از برنامه‌ها یعنی انتخاب نفرات المپیکی شد.
بر این اساس دهمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد از دیروز در خانه کشتی تهران آغاز شد همچنین کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در نظر دارد شک و ابهام خود در روند انتخاب ملی‌پوشان اوزان ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم از تیم المپیکی خود را هم در یک تورنمنت بین‌المللی برطرف کند.
بدین ترتیب تورنمنت یونس امامی و مصطفی حسین خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی ۹۷ در وزن کیلوگرم و امیرحسین زارع و امین طاهری در وزن ۱۲۵ کیلوگرم باید طی روزهای ۱۸ تا ۱۹ خرداد ماه در تورنمنت بین‌المللی لهستان به میدان بروند و شایستگی خود را برای حضور در المپیک به کادر فنی اثبات کنند.
دهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امروز آغاز می‌شود و تا روز ۳۱ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم‌هادی ادامه دارد.