kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

اخبار کوتاه از فوتبال




اکبریان، دربی 95 را سوت می‌زند
با اعلام کمیته داوران، محمدرضا اکبریان بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال را سوت می‌زند. در شرایطی که از روزهای گذشته، گمانه‌زنی درباره تیم داوری دربی شدت گرفته بود، کمیته داوران دیروز اسامی داوران هفته بیست و سوم را مشخص کرد که در آن نام محمدرضا اکبریان به عنوان داور وسط دربی 95 انتخاب شده تا طبق پیش‌بینی‌ها، او سوت دربی را در دست بگیرد.آن طور که فدراسیون فوتبال اعلام کرده، علیرضا ایلدرم، مهدی عالیقدر و حسن اکرمی کمک‌های او در این بازی خواهند بود. محمدرضا مدیر روستا کمک داور ذخیره انتخاب شده و رحیم رحیمی مقدم نیز به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.این اولین باری است که محمدرضا اکبریان دربی را سوت خواهد زد. او در سه هفته اخیر استراحت داشت و حالا با آمادگی کامل به استقبال شهرآورد می‌رود. همچنین با اعلام سازمان لیگ زمان دیدار استقلال و پرسپولیس که پیش از این قرار بود روز جمعه(24 اردیبهشت) ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شود در همان روز به ساعت ۱۹:۳۰ تغییر پیدا کرد.
شمس: سراجی عوض نشود
پشت پرده انتخابات را فاش می‌کنم
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با بیان اینکه سراجی سرپرست کمیته فوتسال او را تهدید به سکوت کرده است، گفت: اگر عزیزی خادم سراجی را تغییر ندهد پشت پرده انتخابات فدراسیون فوتبال را افشا می‌کنم. حسین شمس با اشاره به انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال گفت: انتخاب سراجی بسیار بد بود و او اصلاً شایسته ریاست در کمیته فوتسال نیست. به نظرم در آستانه جام جهانی فوتسال، تیم ملی کشورمان بزرگ‌ترین ضربه را با انتخاب سراجی خورد.وی ادامه داد: به جای اینکه افرادی مثل سراجی از پیشکسوتان اجازه بگیرند یا احترامشان را نگه دارند، به در و دیوار می‌زنند و تهدید می‌کنند. همین جا با صراحت می‌گویم سراجی در دو سه مورد مرا تهدید به سکوت کرده است. اگر قرار بود کُرنش کنم، با رئیس ‌سراجی یعنی علی سعیدلو زمانی که در سازمان تربیت بدنی بود کرنش می‌کردم. آن موقع به خاطر پاداش ملی‌پوشان جلوی سعیدلو هم ایستادم؛ سراجی که تلفنچی و رئیس‌دفتر سعیدلو بوده است. سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال تصریح کرد: انتخاب سراجی اشتباه بوده و ما هم به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم. این انتخاب ِ عزیزی خادم اشتباه بوده است. او باید در انتخاب خود در فوتسال تجدیدنظر و هرچه سریع‌تر سراجی را برکنار کند. جامعه فوتسال سراجی را قبول ندارد. از جامعه فوتسال می‌خواهم جلوی سراجی بایستد و با او همکاری نکند.شمس با بیان اینکه سراجی اشتباهی به فوتسال آمده است و مقصر اصلی هم عزیزی خادم است،گفت: سراجی در انتخابات فدراسیون فوتبال چهار، پنج رای داشته است که این آرا هم داستان دارد. کاری که عزیزی خادم می‌کند، به معنای واقعی تقسیم غنایم است. پس شایسته‌سالاری که از آن دم زده می‌شد، چه شد؟سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در پایان گفت: اگر عزیزی خادم سراجی را تغییر داد که هیچ؛ در غیر این صورت مجبور می‌شوم پشت پرده انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه چه اتفاقاتی برای به دست آوردن رای صورت گرفته است را افشا کنم.
پاشازاده به کرونا مبتلا شد
سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد. پاشازاده چند روز بعد از بازی مقابل هوادار با علائم کرونا مواجه شده است و پس از انجام تست متوجه ابتلای خود به کرونا شده است.بخشی از ریه پاشازاده درگیر شده است و به همین دلیل تحت مداوای پزشکان قرار دارد.