kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰

همدان رکورددار بیشترین میزان شیوع کرونا در کشور



همدان - خبرنگار کیهان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه طبق گزارش وزارت بهداشت در موج چهارم شیوع ویروس کرونا، استان همدان بیشترین میزان ابتلا به کرونا را در کشور دارد، گفت: باید با تدابیر لازم آمار ورودی بیمارستان‌های استان را کاهش داد.
مصطفی آزادبخت در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در هفت استان کشور صعودی است، افزود: متاسفانه استان همدان رتبه نخست را از بین این هفت استان به خود اختصاص داده است.
وی عادی‌انگاری کرونا از سوی مسئولان و مردم را نتیجه این وضعیت اسفناک در استان عنوان کرد و گفت:‌ باید برای جلوگیری از تجمع و دورهمی‌ها در روستاها، افرادی را به عنوان مسئول انتخاب کرد و در این زمینه بهترین کار بهره‌گیری از توان دهیاران و بخشداران است و نیروهای خدوم در ناجا و کادر بهداشت و درمان هم یاری‌گر این افراد خواهند بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه در صورت کنترل تجمع و دورهمی می‌توان آمار مبتلایان به این ویروس را در ورودی بیمارستان‌ها کاهش داد، تصریح کرد: در شرایط فعلی بانک‌ها به عنوان یکی از اماکن پرتردد شناخته شده‌اند به‌طوری که به کانون شیوع کرونا تبدیل شده است.