kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* متاسفانه به علت گسترش ویروس کرونا و برخی بی‌تدبیری‌ها امسال نیز موفق به برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در کشورمان نمی‌شویم ولی لازم است برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین از طریق رسانه‌های مجازی کمپین حمایت از فلسطین و انزجار از رژیم جعلی و غاصب و استکبار جهانی به استقبال روز قدس برویم.
طاهری
* رئیس‌جمهور چند روز پیش اعلام کرد یکی از اهداف دولت بالا بردن ارزش پول ملی است! خواهش می‌کنم آن ارزشی که قرار بود به پاسپورت ایرانی برگردانید را انجام دهید، بالا بردن ارزش پول ملی پیش‌کش!
سوری
* آقای رئیس‌جمهور چگونه صحبت از عدالت علوی می‌کند در حالی که با ناتوانی‌ها و سوءمدیریت‌های خود و دولتش قشر متوسط جامعه را نیز به زیر خط فقر برده‌اند؟
2986---0915
* خدا می‌داند در مدت چند سالی که روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب به مدیحه‌سرایی برای دولت ناتوان و بزک کردن سوءمدیریت‌های کابینه آقای روحانی مشغول بودند چه مقدار پول بیت‌المال به جیبشان سرازیر شده است. ان‌شاءالله حرامشان باشد.
3107---0902
* رئیس دستگاه قضا هفته گذشته کارخانه ارج را که تعطیل بود راه‌اندازی کردند تا شاهد رونق تولید داخلی و قطع وابستگی‌ها باشیم ولی متاسفانه زمزمه‌هایی از ورود دوباره ال‌جی و سامسونگ که در اوج تحریم ما را رها کردند و رفتند و البته همین امر هم به رونق تولیدات داخلی انجامید، شنیده می‌شود. قطعا این کار خیانت به رونق تولید داخلی است. چه کسانی از ورود کالاهای مصرفی این کارخانه‌های خارجی سود می‌برند؟ این را باید دستگاه‌های مسئول پاسخ دهند.
عشقی
* باز هم در مذاکرات وین مردم نامحرمند و غربی‌های جنایتکار و مکار هم‌آخور با صهیونیست‌ها محرم! چرا متن مذاکرات به مردم ارائه نمی‌شود؟ چرا با مردم خود به لکنت‌زبان افتاده‌اید در حالی که با وندی شرمن یهودی صهیونیست یکدیگر را با اسم کوچک صدا می‌زدید و به او فرش نفیس هدیه می‌دادید؟!
6807---913 و 2842---0910
* این ترس و نگرانی وجود دارد که در جریان مذاکرات این روزها در وین ماجرای تاریخی و تلخ و زیانبار ابوموسی اشعری تکرار شود و برجام خسارت‌بار دیگری به ایران تحمیل بشود.
6447---0912
* حضرت آقا فرمودند دستگاه دیپلماسی مجری سیاست‌های بالادستی است. کاسبان برجام با مستمسک قرار دادن این فرمایش حضرت‌ آقا، می‌خواهند دستگاه دیپلماسی را نسبت به خسارت‌های غیرقابل جبران تبرئه کنند. در حالی که نکته اصلی این است که متاسفانه به تذکرات نهادهای بالادستی از رهبری معظم تا مجلس و حتی شورای عالی امنیت ملی توجه نکردند همان‌طوری که امروز در وین هم ممکن است به تذکرات توجهی نکنند.
دولابی
* آقای ظریف گفته هدف از مصاحبه انتقال تجربه بوده است! تجربه را به افراد جایگزین می‌دهند نه به فتنه‌گران و قاتلان مردم مظلوم یمن! این چه نوع تجربه‌ای است که نسبت‌های ناروا به شهیدی بدهید که عزت‌آفرین بود ولی برای دفاع از خود در این دنیا حضور ندارد؟
0861---0912 و 3949---0912
* دولت و رئیس‌جمهور بعدی باید اولویت اول را به ایجاد اشتغال بدهد. کار که باشد بسیاری از مشکلات دیگر مرتفع خواهد شد. حتی زندان‌ها خالی می‌شود و تا حد زیادی قاچاق از بین می‌رود.
0685---0916
* از شهرستان ارومیه تماس می‌گیرم. با اینکه دفترچه بیمه درمانی دارم ولی به هر پزشکی که مراجعه می‌کنم آزاد ویزیت می‌کنند. پس حق بیمه‌هایی که هر ماه از حقوق ما کسر می‌کنند چه می‌شود؟
6956---0914
* از شهرداری محمدشهر کرج درخواست می‌شود نسبت به آسفالت کوچه کوثر 6 واقع در بلوار گلستانک- خیابان شهید مطهری جنوبی که بسیار خراب و دارای دست‌انداز است و جدول فاضلاب مناسبی هم ندارد اقدام نماید.
کاویانی
* وقتی دولت اعلام کرده که بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده چرا رئیس سازمان طرح همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته را مرحله‌ای کرده است و یا میزان و نحوه اعمال آن را شفاف‌سازی نمی‌کند.
0656---0937
* معاون اول رئيس‌جمهور در مصاحبه تبلیغاتی کاندیداتوری خود، باز هم ناکارآمدی‌های 8 سال اخیر خود را به دولت قبل نسبت داد! ولی چرا در سال 98 درباره عملکرد دولت خود اظهار داشت اختیار حتی جابه‌جایی رئیس دفتر خود را هم ندارد.
عسگری
* در خبرهای خارجی گفته می‌شود ایران و عربستان هفته آینده در سطح سفرای دو طرف مذاکره می‌کنند! لطفا اگر محرمانه نیست ملت را از روند مذاکره مطلع نمایید. آیا این بار قرار است به آل سعود تعهدی بدهید؟
3107---0902 و 3949---0912