kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



سندی برای اثبات سوء مدیریت‌ها
 ایمانی: «دبیرکل اتاق اصناف گفته «خسارت اصناف از محدودیت‌های کرونایی، روزانه ۵۰۰۰ میلیارد تومان است». این عدد را ضرب در ۳۰ روزی بکنید که محدودیت‌های اخیر اعمال شده: می‌شود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان ناقابل! این، یک قلم خسارتِ سوء مدیریت کسی است که گفت «به نظر من از پیک کرونا عبور کرده‌ایم»!»
سنگر بگیریم؟
 مرتضی قربانی: «روحانی: من به عنوان رئیس‌دولت اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم و متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می‌شود! آخرین باری که روحانی گفت دیوار تحریم ترک برداشت گوشت کیلو ۳۵ هزار تومن بود طلا گرمی ۱۰۰ هزار تومن.»
روایت پرابهام
 علی قلهکی: «روایت عراقچی از مذاکرات وین با آنچه آمریکا و اروپایی‌ها می‌گویند متفاوت است. عراقچی روند مذاکرات را «سازنده» می‌داند ولی آمریکا محکم روی مواضع خود ایستاده و اروپا هم به دنبال زیاده‌خواهی ا‌ست. این روند «آورده‌‌ اقتصادی حقیقی» برای ایران ندارد! نهایتا یک شو برای ۱۴۰۰ است.»
یک سؤال
 سفیدچیان: «یک سؤال و مطالبه؟ علت منع راهپیمایی خودرویی در روز قدس چیست!؟ مگر راهپیمایی خودرویی (با رعایت عدم خروج و عدم تماس افراد) در انتشار ویروس کرونا نقش دارد!؟»
ماجرای بدهی کره به ما
 رضا آزاد: «یک جوکی بود که بچه‌ای به باباش میگفت پنج تومن به من بده. باباش میگفت چهاااااار توووووومن! همه میگن سه تومن! تو میگی دو تومن! این یک تومن رو بگیر و بقیه‌اش رو هم بیار؛ حکایت پس دادن طلب ایران توسط کره جنوبی دقیقا شبیه این جوکه.»
از خشم حذر کن

 مجید خسروانجم با انتشار این تصویر نوشت: « مولای ما فرمود: خشم هم‌نشین بسيار بدی است؛ عيب‌ها را آشكار، بدی‌ها را نزديك و خوبی‌ها را دور می‌كند.»
خسته نشدید؟
 داود مدرسیان: « اگر برجام تصمیم رهبری و نظام است، چگونه به نتیجه نرسیدن آن را هم به گردن نظام و رهبری و مرد میدان می‌اندازید؟ چگونه است که رهبری و نظام هم خودش تصمیم به مذاکره و برجام گرفته، هم خودش مانع برجام است؟ خسته نشدید از این همه تناقض؟!»
وابستگی‌ها مانع است
 سیدعلی موسوی: «آقا مرتضی آوینی گفت مومن اگر وابستگی داشته باشد نمی‌تواند قیام کند و عصر ما عصر قیام است! وابستگی‌های حزبی، جناحی و مادی مانع استقلال فکری بسیاری از ماست!»