kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸

کاپیتان شمشیربازی: از ترس نمی‌توانیم حرف بزنیم

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره با اشاره به اختلافات ایجاد شده در این رشته، گفت: حرف زدن در شمشیربازی ترس دارد و به همین دلیل خیلی‌ها تا به امروز سکوت کرده‌اند.

ادهمی در تازه‌ترین صحبت‌های خود با خبرگزاری مهر اظهار داشت: وقتی از تاشکند و مسابقات زون آسیا (انتخابی المپیک) برگشتیم با هجمه‌ای از نظرات کارشناسی مختلف مواجه شدیم. موضوعی که باعث تعجب خودم هم شد این بود برخی اعضای تیمی که برای نتیجه گیری در المپیک باید امروز آرامش داشته باشند و به دور از حاشیه به فکر تمرین باشند، هدفمند شروع به ایجاد هجمه و فضای متشنج کردند. کاملا مشخص است که برنامه‌ای پشت این موضوع است.
این ملی‌پوش شمشیربازی ادامه داد: مربی تیم اسلحه سابر (امین قربانی) صحبت‌هایی را در رسانه‌ها مطرح کرده که اصلا کارشناسی نیست. البته کاری به صحبت‌های او ندارم اما اگر در رابطه با شمشیربازی و مسائل داخلی این رشته به دنبال حقیقت هستید باید با اهالی اسلحه فلوره و اپه صحبت کنید. البته که خیلی‌ها در شمشیربازی حرف نمی‌زنند چون می‌ترسند. حرف زدن در این رشته ترس دارد و به همین دلیل خیلی‌ها تا به امروز سکوت کرده‌اند.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این موضوع نیز اشاره داشت که برخی ملی‌پوشان فلوره اجازه تمرین در آکادمی ملی المپیک را نداشتند.
بررسی صحبت‌های ادهمی نشان می‌دهد که به واسطه حضور برخی افراد در فدراسیون شمشیربازی، گویا یک سپر رسانه‌ای برای این فدراسیون تشکیل شده‌، سپری که در فدراسیون وزنه برداری نیز وجود دارد و موجب شده برخی مشکلات این دو رشته ورزشی هرگز در رسانه‌ها منعکس نشود.