kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* خلوت از اغیار باید نی ز یار! حرف و سخن محرمانه را باید از نامحرمان پنهان نمود نه از مردم. وقتی وزیر خارجه آمریکا به صراحت می‌گوید بعد از هر جلسه مذاکره 4+1 با ایران بلافاصله اسرائیل را در جریان قرار می‌دهیم! چرا ملت نامحرم تلقی می‌شوند؟! مگر حضرت آقا با صراحت چارچوب بازگشت آمریکا به برجام را مشخص نفرمودند؟ چرا به مذاکره‌ کش‌دار تن می‌دهیم؟! و مگر شیطان بزرگ با کارهایی مثل تقسیم‌بندی تحریم‌ها و... بر ضد خواسته نظام گام برنمی‌دارد؟ پس مذاکره برای چیست؟ چرا مردم نباید هیئت همراه تیم مذاکره‌کننده کشورمان را بدانند؟!
عشقی- وکیل
* باید مواظب بود دولت در این 100 روز آخر دانسته یا ندانسته اقتصاد و معیشت مردم را برای اجرای سناریوی سازش خود با غرب، گروگان نگیرد.
8455---0916
* با توجه به تخریب‌های فراوانی که این دولت به واسطه ناتوانی و سوء مدیریت‌های خود به وجود آورده فارغ از اینکه چه جناحی پیروز این انتخابات باشد کار بسیار مشکل خواهد بود چرا که چند سال فقط باید آواربرداری کرد.
3900---0913
* اگر مردان خاکی‌پوش میدان نبودند امروز کسی شیک‌پوشان را به وین راه نمی‌داد. اگر میدان نبود معلوم نبود برخی دولتمردان وزیر کدام ایالت تجزیه شده از ایران بودند. اگر آن مرد میدان نبود از ایران هم خبری نبود!
3900---0913
* دنیا قدرت میدان را در به اسارت گرفتن نیروهای آمریکایی و انگلیسی در دریا دید که چگونه متجاوزان لباس خود را خیس کردند! و قدرت دستگاه دیپلماسی این دولت را در سفر به آلمان و ندادن سوخت به هواپیمای وزیر را هم ملاحظه کرد!
4070---0918
* درود بر سپاه قهرمان که در بیرون مرزها خار چشم دشمنان است و در داخل خار چشم منافقان!
3453---0992
* شیوه ماکیاولیستی اصلاح‌طلبان در انتخابات ایجاد ترس کاذب در جامعه است. نمونه آن را در سال 96 دیدیم که گفتند اگر رقیب آنها سر کار بیاید دلار 5 هزار تومان خواهد شد ولی خودشان امروز به 25 هزار تومان رسانده‌اند. در انتخابات سرنوشت‌ساز امسال هم این جریان غربگرا به دنبال ایجاد ترس از نوع جدید در جامعه است باید هوشیار بود و فریب سناریوهای ناجوانمردانه آنان را نخورد.
6406---0912
* شبکه العربیه گفته در مذاکرات وین اختلاف بر سر تحریم‌های موشکی، تروریسم و حقوق بشر بالا گرفته است. همگان باید بدانند آمریکایی‌ها در برجام دنبال موشک‌ها و نفوذ منطقه‌ای ما هستند فلذا همه تحریم‌ها را برنمی‌دارند.
3107---0902
* مجلس باید به دولت تفهیم کند که هیچ توافقی ارزش نخواهد داشت مگر اینکه به تصویب نمایندگان برسد. لذا بی‌جهت خود را به آب و آتش نزنند که در آستانه انتخابات بخواهند از خطوط قرمز عبور کنند و مصیبت جدیدی به وجود بیاورند. مجلس تصویب 20 دقیقه‌ای برجام دیگر وجود ندارد.
4190---0917
* در مذاکرات برجام مدام می‌گفتند لغو بالمره تحریم‌ها، همه تحریم‌ها فرو می‌ریزد، کسب و کار رونق می‌گیرد، گشایش اقتصادی ایجاد می‌شود، هر روز دیر امضا شود چند ده هزار میلیارد متضرر می‌شویم و... این همه دروغ به ملت تحویل دادند حال پس از گذشت بیش از شش سال از توافق برجامی هیچ آبی برایشان گرم نشد. می‌گویند دروغگو حافظه ندارد باز هم مجددا در آستانه انتخابات شروع کرده‌اند به مذاکره مجدد با همان  ابلیس‌ها که این دفعه به تفاهم‌هایی دست یافته‌ایم! ای نمایندگان، دستگاه قضایی، دستگاه‌های امنیتی! شما را به خدا نگذارید همان بلای برجامی تکرار و اصول مسلم اعلامی رهبری مجددا توسط غربگرایان ذبح شود.
5612---0914
* کار آقای رئیس‌جمهور در این 8 سال این شده که مرتب اعلام کنند علت مشکلات کشور را کشف کرده و آن تحریم است و با تکرار این جمله روی اعصاب ما مردم راه بروند. بی‌برنامگی، بی‌عملی و بی‌تدبیری این دولت واقعا همه را بیچاره کرده است.
6790---0912
* همان‌گونه که قرارداد با شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ کره لغو شد قرارداد با شرکت پژو و ال‌90 فرانسه نیز باید قطع شود تا بدانند جواب «های»، «هوی» است و از این به بعد هم باید ساعت‌ها پشت در منتظر بمانند.
0685---0916
* داروهای اساسی بیماران اعصاب و روان به ویژه مبتلایان به صرع مانند قرص پریمیدون و کپسول فنی تفریین چند ماه است که در داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود و مشکلات زیادی برای این بیماران و خانواده‌های آنان به وجود آورده. از مسئولین امر در وزارت بهداشت تقاضای رسیدگی داریم.
9445---0912
* وظیفه شهرداری یا محیط زیست است که در هر شهری محلی را به نگهداری سگ‌های ولگرد رها شده اختصاص بدهد و با این کار جلوی آلودگی را بگیرد.
8495---0911
* بیش از 10 روز است که دیگران نمی‌توانند با منزل ما با تلفن ثابت تماس بگیرند (یک بوق تک می‌خورد و قطع می‌شود) از مخابرات منطقه (الغدیر خاوران) درخواست رفع مشکل نموده‌ایم. درخواست ما را هم ثبت کرده‌اند ولی خبری از حل مشکل نیست. چرا؟
آذری
* مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مصاحبه 20 بهمن ماه سال 98 وعده راه‌اندازی مجدد خط میدان نوبنیاد- میدان هفت تیر با استفاده از مینی‌بوس‌های جدید را داده بود ولی با گذشت این مدت خبری نشده است. چرا وعده می‌دهند و عمل نمی‌کنند؟
1596---0921
* چرا دولت با این تورم و اختلال کرونایی کسب و کار اجاره‌بها را 25 درصد افزایش می‌دهد؟! مگر چقدر بر درآمد مردم افزوده شده که این‌گونه نرخ تعیین می‌کنند؟! همیشه جیب خود را نگاه نکنید. ده تا پانزده درصد کافی بود هرچند این هم برای قشر ضعیف جامعه زیاد است.
0046---0912
* مستاجرم و سه سال است کمک معیشتی و یارانه‌ام را ثبت اسناد بلوکه کرده و هرچه نامه‌نگاری می‌کنم پاسخی دریافت نمی‌کنم. چرا؟!
8385---0937